Misschien ook niet onbelangrijk om hier ne keer te laten weten :
Hoe zit het nu met de douches???
Kan er in Aviflora gedoucht worden???
Zijn er ook douches voor de vrouwen??
Nog geen info over teruggevonden hier.
24/06/07 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
57% off-road voor onze streek is inderdaad veel!!
wil er ook nog eens bijvermelden dat ik,vorig jaar, het crossparcour (ooigem) schitterend uitgepijlt vond
zeer veel werk ingestoken en het maximum uit dit stuk gehaald!!enkele weken terug er nog ne keer doorgevlogen en opgemerkt dat er waarschijnlijk ook andere voertuigen in rondcrossen die de mooie singeltjes werkelijk compleet kapot rijden
hier en daar toch enkele gevaarlijke geulen,hopelijk weten jullie daar raad mee (vrouwen,kinderen,...
)ook benieuwd als we nog wa nieuws gaan ontdekken want ik rij er ook minimum 1 keer per week!!maar so what...het is voor de fun da we het doen!!waarschijnlijk sleep ik nog ne hele zak van de steenbakkers mee tot bij jullie!!
greetings...dingo
greetings...dingo
veeteeteetje wrote:Misschien ook niet onbelangrijk om hier ne keer te laten weten :
Hoe zit het nu met de douches???
Kan er in Aviflora gedoucht worden???
Zijn er ook douches voor de vrouwen??
Nog geen info over teruggevonden hier.
De douches waren inderdaad een probleem met de wintertocht
Voor de vrouwen zijn er 2 aparte kleedkamers en ingerichte douches beschikbaar in Aviflora
De mannen echter, hebben 2 kamers, een kleedkamer en een douche kamer, maar ze moeten minstens met 2 zijn om elkaar te begieten met emmers lauw water
Neen, neen grapje zulle
Marnick uitbater, heeft ons belooft dat alles in orde komt
Tot bikes op 24 juni
Net voor het weekend zou ik jullie nog volgende tip willen meegeven:
Probeer nog wat kilometerkes mee te pikken als jullie bij ons de
75km(77km) willen afwerken.
We hebben vanavond de korte gereden 30km(33km) en moet toch vaststellen dat de aaneenschakeling van off-road en technische passages beter niet onderschat worden.
Trouwens nu ik de korte eens gereden heb valt dit ook goed mee, variatie troef. (geen ardooie bos, muizelmolen, ooigem bos, crossparcours ooigem en paanders slechts gedeeltelijk).
1 bevoorrading aan 14km (kasteelbos ingelmunster)
Probeer nog wat kilometerkes mee te pikken als jullie bij ons de
75km(77km) willen afwerken.
We hebben vanavond de korte gereden 30km(33km) en moet toch vaststellen dat de aaneenschakeling van off-road en technische passages beter niet onderschat worden.
Trouwens nu ik de korte eens gereden heb valt dit ook goed mee, variatie troef. (geen ardooie bos, muizelmolen, ooigem bos, crossparcours ooigem en paanders slechts gedeeltelijk).
1 bevoorrading aan 14km (kasteelbos ingelmunster)
We hebben het ook gezien van die diepe geulen.dark dingo wrote:enkele weken terug er nog ne keer doorgevlogen en opgemerkt dat er waarschijnlijk ook andere voertuigen in rondcrossen die de mooie singeltjes werkelijk compleet kapot rijden![]()
hier en daar toch enkele gevaarlijke geulen,hopelijk weten jullie daar raad mee (vrouwen,kinderen,...
)
Die vormen momenteel diepe plassen en er zitten stukken tussen die we willen gebruiken.
Zal blijkbaar meer werk zijn dan vorig jaar.
Maar er is voldoende mankracht voorzien daar en als ge nog netels voelt....
bedank dan voltman
- Bertinus
- Mountainbiker
Sinds enkele weken ben ik samen met enkele werkcollega's beginnen te mtb'en. Deze morgen hebben we zonet opnieuw een vaste route achter de rug (rood Heuvelland). Tuurlijk zijn we nog allemaal groentjes (enfin één meer dan de ander) en hebben we nu zo'n 130 km op ons conto staan.
Over het meedoen aan TT's, zijn we nog wat onzeker omdat we wat onzeker zijn dat we andere mtb'ers kunnen ophouden. Ook qua materiaal (fiets, kledij, ...) staat alles nog in de beginschoenen.
Ik weet dat we ooit eens aan een TT zullen moeten deelnemen en waarom deze niet. Ik heb de topic wat doorgenomen en zou de 30 km voor wij, beginnelingen, misschien wel haalbaar zijn.
Jeroen
Over het meedoen aan TT's, zijn we nog wat onzeker omdat we wat onzeker zijn dat we andere mtb'ers kunnen ophouden. Ook qua materiaal (fiets, kledij, ...) staat alles nog in de beginschoenen.
Ik weet dat we ooit eens aan een TT zullen moeten deelnemen en waarom deze niet. Ik heb de topic wat doorgenomen en zou de 30 km voor wij, beginnelingen, misschien wel haalbaar zijn.
Jeroen
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
ZEKER doen!!!!!Bertinus wrote:Sinds enkele weken ben ik samen met enkele werkcollega's beginnen te mtb'en. Deze morgen hebben we zonet opnieuw een vaste route achter de rug (rood Heuvelland). Tuurlijk zijn we nog allemaal groentjes (enfin één meer dan de ander) en hebben we nu zo'n 130 km op ons conto staan.
Jeroen
Niemand rijdt in de weg van een ander
Ik zou je ten zeerste afraden om die TT's te gaan rijden! Als je er eentje gereden hebt dan ben je eraan verslaafdBertinus wrote:Ik weet dat we ooit eens aan een TT zullen moeten deelnemen en waarom deze niet. Ik heb de topic wat doorgenomen en zou de 30 km voor wij, beginnelingen, misschien wel haalbaar zijn.
Ben ook recent begonnen (3 mnd) en ik heb het al zitten... Heb eigenlijk nog geen enkele negatieve commentaar gekregen omdat ik in de weg reed.
Bertinus wrote:Sinds enkele weken ben ik samen met enkele werkcollega's beginnen te mtb'en. Deze morgen hebben we zonet opnieuw een vaste route achter de rug (rood Heuvelland). Tuurlijk zijn we nog allemaal groentjes (enfin één meer dan de ander) en hebben we nu zo'n 130 km op ons conto staan.
Jeroen
In de weg rijd je nooit
Zekers niet mee inzitten , geniet ervan en ga ervoor !
Ciao
Moonie