Van Eyck Shop Aalst

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Dat zou me toch verbazen : een zeer scherpe prijs aanbieden en dan maar 2 stuks hebben ? Hoe kan je dan als verkoper aan een scherpe prijs raken ?

Nu ja, ik heb vandaag 2 Hutchinson Python Light UST besteld (bedoeld voor volg. zomer...), afwachten wat het resultaat zal zijn
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Cannonneke wrote:Dat zou me toch verbazen : een zeer scherpe prijs aanbieden en dan maar 2 stuks hebben ? Hoe kan je dan als verkoper aan een scherpe prijs raken ?
Dat is dan verkopen met verlies. Maar het is de bedoeling dat de mensen nog andere zaken kopen, zodat dat verlies wordt teruggewonnen, met nog winst er bovenop.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

de bedoeling dat de mensen nog andere zaken kopen
voila dat ist. door de scherpe prijzen lokken ze volk naar die winkel of de site. Je kent het wel eenmaal je bezig bent... :P

Ik had ook van de supergoedkope time's besteld....niet meer leverbaar, doe ze der dan af hé.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Cannonneke wrote:Dat zou me toch verbazen : een zeer scherpe prijs aanbieden en dan maar 2 stuks hebben ? Hoe kan je dan als verkoper aan een scherpe prijs raken ?

Nu ja, ik heb vandaag 2 Hutchinson Python Light UST besteld (bedoeld voor volg. zomer...), afwachten wat het resultaat zal zijn
Ik krijg de volgende email :

Ordernummer: 403
Gedetailleerde Factuur: http://www.bikegear.be/shop/catalog/acc ... der_id=403
Orderdatum: Friday 12 December, 2003

Het commentaar voor uw order is

deze zijn niet op voorraad op het ogenblik zal pas na 15 januari pas zijn, order wordt verwijderd je kan later opnieuw bestellen.

Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: Processing

Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.

Mijn bedenking is dan : waarom wordt dit "product" dan aan de lijst toegevoegd ???
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Rechtzetting : enkele uren na de mail kreeg ik alsnog bericht dat de banden wel degelijk in voorraad waren en dat ik ze kon komen afhalen, geen probleem dus.

En wat een prijs !
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

ze zullen het gelezen hebben :P
chip
Mountainbiker

Re: mtb nieuws

Post by chip »

chip wrote:hoi
Zojuist een camelback besteld en weer 10 euro verdien :bounce: Vandaag naar decathlon geweest deze kom ge daar ook vinden maar wel 10 euro duurder
groetjes thierry
Op 11/12 Camelbak besteld :bounce: Vandaag bericht gekregen dat deze kan komen afhalen =D>
Chip
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

ik heb zondagavond camelback besteld, maandagmorgen had ik al mail dat deze niet meer op voorraad was... kan dit eigenlijk zomaar? toen ik hem bestelde stond hij nog op de site (anders zou ik hem zelfs niet kunnen bestellen). Kan ik nu eigenlijk eisen dat ik hem aan de prijs van 44eur wil ipv aan de normale prijs van ik dacht 57eur??

want zo kunnen ze alles in reclame zetten en het de dag nadien al van de site halen met de vermelding "niet meer in voorraad"........
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Je zal merken dat bij elk artikel dat je in de winkelwagen plaats, drie sterretjes staan, met daaronder volgende verklaring:

Artikelen aangeduid met *** zijn mogelijk niet voorradig in de gevraagde aantallen.
Daar onze stock module nog niet werkt !

Dit is niet bij enkele artikelen, maar bij alle.

Dus ik denk niet dat het mogelijk is om aan te klagen dat ze iets niet in stock hebben, aangezien op de site vermeld staat dat die mogelijkheid bestaat.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

kheb het simpel opgelost, bestelling geannuleerd en besteld bij www.bike-discount.de

na hoeveel dagen leveren die mannen zo ongeveer?? gesteld dat alles in voorraad is.
Post Reply