26/05/07 Kaprijke Cycloontoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

G-love wrote:Een heel mooi ritje die de mannen van Cycloon in elkaar gebokst hadden.
Zelfs een aantal nieuwe stukskes ontdekt.
Schitterend bikersweer, goede uitpijling maar gans op het einde toch ergens misgereden (misschien een flauwe plezante die een pijltje gedraaid had, ofwel ik die met mijn dwaze kop nie goed gekeken had) resultaat:een extra lus in de Lembeekse bossen en 123km op de teller, nu ja een beetje extra training kan nooit geen kwaad hé :wink:
een minpunt vond ik inderdaad een beetje karige bevoorradiing en de vrij grote afstand tussen de 1ste en de 2de bevoorrading.

Conclusie: een mooie TT die zeker voor herhaling vatbaar is, voor mij de beste in de streek :-D [-o< [-o< [-o<

Héééééél jammer, maar misschien teveel concurrentie van Tilff, Wolfsdonk en Theux? 5Pinksterweekend, veel mensen trekken een weekend naar de Ardennnen ed....)
Toch proficiat aan de organisatie.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Ik nam ook deel aan de Kaprijkse tocht, lees mijn verslag hier : http://www.janbailleul.be/mtb/ .
Post Reply