17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Gigi (Tetters Torhout) wrote: kunnen we geen zo'n partytent met zijwanden meenemen
zodat iedereen ( en vooral de meiskes) een beetje kleedruimte heeft, of is dat geen goed idee?
Leuk, als er aan de kust daar zo'n 4à5 beaufort staat... :lol: :lol: :lol: :wink: Had daar ook al aan gedacht, doch ik heb enkel zo'n 'dakske' zonder zijwanden (en het kan niet tegen wind...) :cry:
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

je zit wil iets verscholen he in "centrum" Wissant :p
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gigi (Tetters Torhout) wrote: kunnen we geen zo'n partytent met zijwanden meenemen
zodat iedereen ( en vooral de meiskes) een beetje kleedruimte heeft, of is dat geen goed idee?
Vorig jaar was er een parking voorzien op een grasland langs de 'grote baan' net voor Wissant dorp. Daar was vorig jaar alvast plaats genoeg om zo'n partytentje te plaatsen en je stond er er wat uit het zicht en de wind. Het land mag natuurlijk niet verzopen liggen.

@ Slijkcrossertje, Ik zal me - tegen beter weten in - wellicht voor de 105 inschrijven, maar tijdens de rit wel beslissen of het de 105 of de 80 zal worden. 't zal wat afhangen van het weer, de ondergrond - vorig jaar ook verzopen, maar was toen wel redelijk extreem - en vooral de klikpedalen (ik geraak die houding maar niet gewoon). Ik rij natuurlijk een heel stuk trager dan jij.

Ik probeer ook om rond 6.30 bij de Texaco te geraken.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Zopas afgesproken met VTTtje om gezamelijk(vtttje,peepeetje,klein plateautje en ik) naar den Texaco te rijden en hopen daar ook te zijn om 6.30.

Misschien lijstje maken wie we daar allemaal opwachten?

VTTtje en PeePeetje
Kleine en Grote Plateau
Lichterveldenaere
Slijkcrosserke
Jocca
Groten Tetter en.....
Traxer en K20...????
............
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Zal eens aan jullie denken als ik in de mis zit rond 10u30 ter gelegenheid van de Eerste Communie van onzen "oudsten". Hopelijk waait het en valt het met bakken uit de lucht. :-D .
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Inderdaad,kan dit ook bevestigen.Na telefonisch contact zopas gaan wij proberen om die "colonne" nog wat groter te maken.

We gaan proberen der te zijn tegen 6u30 aan het Texaco-station.

(Niet "dul" zijn als het 5 minuten later is,hé. :-D :-D )
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

jodelaietie wrote:Zal eens aan jullie denken als ik in de mis zit rond 10u30 ter gelegenheid van de Eerste Communie van onzen "oudsten". Hopelijk waait het en valt het met bakken uit de lucht. :-D .
We zullen een paar mooie fotootjes maken zodat ge de "franse" sfeer wat beleeft :lol: :lol: :drunk: :drunk:

Troost U : volgend jaar zal er terug een Wissantaise zijn!!!!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

6.30 Texaco. Deal. Ik moet nu enkel nog Katrien1420 (sorry 20) op tijd uit haar bed krijgen. Misschien kan treize een duwke geven... :lol:
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Is het dorpje groot eigenlijk?? Of staat alles mooi aangeduid waar je moet zijn in het dorp?

Mijn eerste deelname...
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Ik ben er al van woensdagavond.Hopelijk is de tocht fantastisch want nat zal het zeker zijn.
Post Reply