05/05/2007 Brugse Bossentocht Sint - Andries, Brugse Bikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Dat is eerder een vraag voor bouwerke ed, onze parkoersman. Ik zal proberen ze hem door te geven maar je zal begrijpen dat hij het nu erg druk heeft. Je kan het echter zien aan de inschrijvingstafel.
Re: aan katrien
@ Knurrebikerslady en brubiker :brubiker wrote:Ik wacht op je voor de foto Katrien... zo staat er nog eens iets moois op onze site
Sorryyyyyyyyyy, maar ik zal deze editie helaas moeten missen...
Veel succes met je organisatie! Het weer heb je alleszins al mee!
Re: aan katrien
@ Knurrebikerslady en brubiker :brubiker wrote:Ik wacht op je voor de foto Katrien... zo staat er nog eens iets moois op onze site
Sorryyyyyyyyyy, maar ik zal deze editie helaas moeten missen...
Veel succes! Het weer hebben jullie alleszins al mee!
En ondertussen kan den dezen een paar leffes drinken terwijl hij op zijn vrouwtje wachtveeteeteetje wrote:Brubiker : ik heb nog een vraagje.(of tenminste veeteefietje heeft er nog één)
Mijn vrouwke (veeteefietje) is van plan van eens de 45 km te rijden,maar ze vraagt zich af of de splitsing 30/45 zich eerder in het begin bevindt,of na hoeveel kilometer ongeveer splitsen de 30 en de 45 km zich.Enig idee??(Ongeveer)
Zijn er meerdere splitsingen voor de 30/45 km???
Wat ze ook nog wilt weten is of het parcours na de splitsing terugkeert op de groten toer,of is dit gewoon een stuk van het parcours die rechtstreeks naar de finish gaat??
Misschien moeilijk om allemaal te beantwoorden maar haar grootste tt bedraagt tot op heden 35 km.Ik heb haar overtuigd van te genieten van de streek en op haar tempo de 45 km te wagen.
Er is bij haar ook nog wat twijfel,maar het goede weer en het kurkdroge parcours zal haar wel over de meet trekken,denk ik.
Ze rijdt trouwens de tt in het gezelschap van veeteepeepeetje die haar als begeleider (met als zijn ervaring in.....????) moet bijstaan.
Ik zal er dit jaar niet bij zijn want ik ga de vitrienekoereur gaan uitgangen in Roubaix. Mijn pa start echter in de middag. Hij heeft gelijk want dit is een prachtige tocht.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Als ik het me nog goed herinner van voorbije edities, is de splitsing steeds in de beginkilometers aanwezig.veeteeteetje wrote: Mijn vrouwke (veeteefietje) is van plan van eens de 45 km te rijden,maar ze vraagt zich af of de splitsing 30/45 zich eerder in het begin bevindt,of na hoeveel kilometer ongeveer splitsen de 30 en de 45 km zich.Enig idee??(Ongeveer)
Ik rij zelf ook in de namiddag zoals gewoonlijk, maar wellicht ditmaal toch ietsje minder op mijn gemak dan anders.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
OK;Filliberke en ik zullen er ook zijn met ons madammen.......Traxer wrote:Heb hier al wat starturen gezien voor s'morgens...De gulden middenweg? 8.15???
t'is begot maar 53km, 2 uurtjes fietsen...
![]()
![]()