4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Na bleu open trophy te vervier en de 89ste plaats op de 45km terug de 80km in poperingen gedaan ...nu paar rustige ritjes dit weekend met men zonen gaan trainen ze hebben 1 september wedstrijd te namur,en volgende week met de koersfiets naar werk rijden zo 40 km per dag denk ik klaar te staan voor Houffalize de korte afstand ...vorig jaar was ik 214de maa weegde ik 14kg zwaarder dan nu.
Men doel is terug uitrijden van genieten enne beter doen dan vorig jaar en ben tevrden man....
wij hebben logement in centrum van houffa zelf ....er is nog 1 plaatske vrij bij ons in hotel wegens afhaken van een vriend die gestopt is met mountainbiken...
Men doel is terug uitrijden van genieten enne beter doen dan vorig jaar en ben tevrden man....
wij hebben logement in centrum van houffa zelf ....er is nog 1 plaatske vrij bij ons in hotel wegens afhaken van een vriend die gestopt is met mountainbiken...
Voor diegenen die nog een slaapplaats zoeken voor een groep(ke) : www.lesetables.be <- deze gite is gelegen in Bonnerue, op een kleine 8km van Houffalize. Een klein en zeer rustig dorpke, waar het parcours van de marathon langsheen komt (enkel de langere afstanden, dacht ik). Soit, de gite is in orde (ben er al een paar keer een kijkje gaan nemen) dus ... Reserveren kan per persoon / per kamer, je hoeft niet meteen het hele spel af te huren 
- aj kwak
- Mountainbiker
Ben er zelf ook al een paar keer gegaan en t'is dik inorde!Thierry wrote:Voor diegenen die nog een slaapplaats zoeken voor een groep(ke) : www.lesetables.be <- deze gite is gelegen in Bonnerue, op een kleine 8km van Houffalize. Een klein en zeer rustig dorpke, waar het parcours van de marathon langsheen komt (enkel de langere afstanden, dacht ik). Soit, de gite is in orde (ben er al een paar keer een kijkje gaan nemen) dus ... Reserveren kan per persoon / per kamer, je hoeft niet meteen het hele spel af te huren
- aj kwak
- Mountainbiker
Nee, max 75h op voorhand mogen we bepijlen.Rode Kogel wrote:is er al een gedeelte van het parcour uitgepijld? of heeft er iemand een garmin gps track van het parcour? we zouden al gedeelte willen verkennen. de vorige keren heb ik de 90km gedaan maar ik ken het niet meer van buiten (lol)....
De snoeiwerkzaamheden zijn wel al sinds begin deze week bezig.
- Fre C
- Mountainbiker
Ik zit in La Roche...ga dag ervoor nog wa op baan gaan trainen met stevig wa klimmetjes op souplesse.
Na redelijke tijd in Geraardsbergen (16e elite), ga ik in Houffalize mijn verwachtingen niet te hoog zetten. Als ik tevreden ben van tijd,speelt plaats geen rol (of komt deze vanzelf).Maar heb al gezien dat veel regen verwacht wordt deze week,dus vrees dat het mijn ding niet echt zal zijn.Modder en Ardennen,daar heb ik slechte herinneringen aan (TT Journal-Tenneville van enkel weken geleden).
Laat de zon dus maar een beetje schijnen aub...Ze heeft deze "zomer" nog veel goed te maken!
Na redelijke tijd in Geraardsbergen (16e elite), ga ik in Houffalize mijn verwachtingen niet te hoog zetten. Als ik tevreden ben van tijd,speelt plaats geen rol (of komt deze vanzelf).Maar heb al gezien dat veel regen verwacht wordt deze week,dus vrees dat het mijn ding niet echt zal zijn.Modder en Ardennen,daar heb ik slechte herinneringen aan (TT Journal-Tenneville van enkel weken geleden).
Laat de zon dus maar een beetje schijnen aub...Ze heeft deze "zomer" nog veel goed te maken!