22/04/07 dessel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

superlight wrote:
devil biker wrote:en heb idd ook mede bikers tegengekomen die de schone single tracks langs het kanaal niet deden
dat zijn de mannen met de vaste vorken en die overal hun gemiddeldes posten #-o

even serieus,
ik rij op de saaie stukken altijd een stuk trager zodat ik reserve's heb op technische singletracks.
en gemiddelde's die interesseren me niet (meer),
ik rij voor het plezier, niet om halfdood aan te komen.

@ superlight
Gelijk ons dus!!!! :wink:

Spijtig genoeg niet kunnen komen, mijnen maat die mee ging komen sukkelde met zen knie en ik had géén zin om 2 uur alleen in den auto te zitten. Heb wel spijt, maar zal voor volgend jaar dus zijn #-o
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

patje !!!! wrote:DAT ZE HUNNE ROMMEL VOORTAAN OPRUIMEN IN T WEEKEND !!
Misschien tijd om eens wat aan de techniek te werken?
Of stap je ook af als er een dikke tak op de weg ligt??
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Ook wij hebben deze tocht gedaan. Supertochtje, het zonneke icm een snel parcours, vooral de stukken naast de vaart (die sommigen idd gewoon oversloegen #-o ) waren super! Massa's singletracks, en zo hebben we het graag!
=D> voor de organisatie!
@ Patje!!!, was jij degene met die scale 30 met "baanbandjes", die dezelfde fiets had als het vrouwke?
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

Strikybart wrote:Het was een leuk tochtje hier in Dessel. Veel Bloso zoals verwacht maar hier en daar toch enkele andere speelstukken.
Zandbakgehalte lag zeer hoog -> dikke fun! :-D
Door het late vertrekuur (kwart na 10) weinig volk tegengekome, zeker op de grotere afstanden.
Zelf hebk de 62 gedaan. Toen k thuis kwam had ik er 86.

Qua organisatie was deze tocht dik in orde.
Zeer goede bepijling en goed voorziene bevoorradingen met wafels, aquarius en actus.

@moddercrosser: ik heb wel een 2e bevoorrading gehad dus dan heb je erges toch een heel stuk gemist hoor.

Was vertrokken met lange mouwen maar daar had ik al rap spijt van #-o
Mouwen dan maar opgerold en zo verder gereden :-P

Grtz
ben ook rond iets na 10 vertrokken, en ben ook weinig volk tege gekome :-)
heb aan de 2de bevoorrading ene gezien mee ne thompson, hadde gij iet vande kempenaers aan?
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

sennevb wrote:
Strikybart wrote:...
heb aan de 2de bevoorrading ene gezien mee ne thompson, hadde gij iet vande kempenaers aan?
Jep da was ik :-P
Veel te warm eiglek met da weer van gistere maar toen k vertrok wast toch ma friskes :bounce:

Was jij bij dat groepje van 3 dan??

Grtz
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

patje !!!! wrote:Het was een mooi tochtje , de 63 km gedaan , tot 10 km voor t einde , moesten daar rechts af langs het kanaal , daar lag zo n blauwe dikke slang van de werken daar , voorste band erover , achterste band bleef tegen de slang schuiven en lap , het kanaal in gevallen , met dit weer niet zo erg maar daar lagen dikke ijzerplaten , volgegoten met beton , lap , erop , !!
resultaat : een dik gezwollen rechter boven been , ne hoop schaafwonden , ne kapot gevallen helm ( DIT BEWIJST HET NUT VAN EEN HELM NOGMAALS ).
Hopelijk geen al te grote gevolgen , anders mss deel van het wegsezoen al naar de kloten , was juist zo goed bezig !!
DAT ZE HUNNE ROMMEL VOORTAAN OPRUIMEN IN T WEEKEND !!
En voor degene die me uit het kanaal geholpen heeft , ne dikke merci !!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
dan ben ik toch niet de enige die erdoor gevallen is, 2 keer zelfs :evil:
gelukkig heb ik alleen een geschaafde ellenboog .
mja mijn techniek is nog niet alles en misschien reed ik er te traag over, zou het niet weten :-?
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

Strikybart wrote:
sennevb wrote:
Strikybart wrote:...
Veel te warm eiglek met da weer van gistere maar toen k vertrok wast toch ma friskes :bounce:

Grtz
neje, da ware 3 hollanders :)
Ik vertrok bijna toen gij aankwam aan de bevoorrading, kwas alleen want
de rest van den hoop ging nie mee :)
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

sennevb wrote:
Strikybart wrote:
sennevb wrote: ben ook rond iets na 10 vertrokken, en ben ook weinig volk tege gekome :-)

Grtz
neje, da ware 3 hollanders :)
Ik vertrok bijna toen gij aankwam aan de bevoorrading, kwas alleen want
de rest van den hoop ging nie mee :)
Da waren prutsers #-o eerst naast de vaart komt er ene (met een eindhoven pakje) ons voorbijgestoven (reden zelf +- 28/29 per u), om dan ons op da technisch stukje op te houden, haalde nog geeneens geen 10km/u #-o
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

waren dat die ampetante rikken waarvan er ene ineens van zijn bike stapte en ging plassen ?
Miljaar zelfs ik en joris werden er gek van en kweken (ik dan nog zeker niet de techniste en rapste).
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Da waren prutsers #-o eerst naast de vaart komt er ene (met een eindhoven pakje) ons voorbijgestoven (reden zelf +- 28/29 per u), om dan ons op da technisch stukje op te houden, haalde nog geeneens geen 10km/u #-o

Dit kom je vééééééééééééééél tegen hoor op TT's ( spijtig genoeg ) #-o #-o #-o
Post Reply