Ja, ik herinner me dat. We zijn elkaar daarna nog tegengekomen die avond aan de expo.
970g .. da's superlicht
Ik verwacht je voor m'n lens op het BK !
Post by El Perro Diablo »
A d r i wrote:Jonge gast![]()
Ja, ik herinner me dat. We zijn elkaar daarna nog tegengekomen die avond aan de expo.
970g .. da's superlicht
Ik verwacht je voor m'n lens op het BK !
Post by El Perro Diablo »
gouden CK, waar heb ik dat nog gezien .. allez, we zullen maar stoppen denk ik of misschien een apart topic opstarten over je fietsEl Perro Diablo wrote:Heb de volledige customrimram doorlopen, tot en met de lengte van mijn vingersnagels!
Na 20 jaar mtb kwam ik nu tot de vaststelling da ik (volgens 7) fout op mijne velo zat, duzz heb ik hun raad maar opgevolgd.
De dingen die ik naar mijn smaak liet doen waren:
-geo rond een 110mm vork, dan kan ik de Zochi(700 retro 90-130mm) nog steeds wat aanpassen aan het parcours qua veerweg en stuurgedrag.
-achterframe super soft, beetje achtervering voor mijn oude knoken wat te sparen in die koers, voorframe redelijk stijf, ik denk 7/10.
-Geen bidonnokjes.
Ik had een decal van LOLA ipv Sola gevraagd, maar dat ging niet zomaar
Ruimte voor een dikke vette achterband (voor xc begrippen)
Net genoeg sloping zodat mijn stuur bij een crash de toptube niet ramt.
Woensdag is hij klaar, ik wacht nog op een gouden CK balhoofdje, assorti met de naven (ben coiffeur en ne gouden Rolex met hartslagmeter hebben ze niet!!!), zondag op de wedstrijd zullen we zien of al de moeite het waard is geweest.......