Wagen voor mtb
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Tweetytje007
- Mountainbiker
Post by Tweetytje007 »
Ik rij met een Opel Agilla en ik krijg er mijne fiets erin zonder da ik mijn zetels vooraan moet deranderen van positie en zonder da ik iets van mijn fiets moet uiteen halen. geen stuur draaien, geen wiel eraf, nix. enkel achterste zetels plat
ik rij momenteel met een honda civic en kben aant twijfelen of ik mij zo een TRUNK MOUNT SYSTEM zou kopen aangezien ik van plan ben om met de tijd een grotere auto te kopen(honda accord 4deurs)
maar aangezien de accord met een koffer is denk ik niet dat da trunk mount system gaat passen.
op de site van thule zeggen ze voor mijn civic een trekhaak te steken en zo een rek vanachter plaatsen en voor de accord zeggen ze zo een trunk mount system
ik ben nie van plan om een trekhaak op mijn civic te steken ze.
maar aangezien de accord met een koffer is denk ik niet dat da trunk mount system gaat passen.
op de site van thule zeggen ze voor mijn civic een trekhaak te steken en zo een rek vanachter plaatsen en voor de accord zeggen ze zo een trunk mount system
ik ben nie van plan om een trekhaak op mijn civic te steken ze.
Het zit er dik in dat ook ik ga bezwijken voor zo'n multifunctioneel auto'ke.
Ben er nog niet goed uit wat het moet worden daarom enkele vragen....
Wie rijdt er met een Berlingo/Partner en raad me zo'n auto aan?
Gaan er vlot twee fietsen en bagage in of wordt dat wringen?
Hoe zit het met de betrouwbaarheid, ben nogal verwend door altijd met Toyota te rijden.
Is de 2.0HDI een echt voordeel tov de 1.9D? Gezien het als tweede wagen gaat dienen worden er niet zoveel km's mee gereden.
Ik zoek tweedehands te kopen en liefst rond de 5000€, heb al eens rondgekeken en zie dat de prijzen nogal uit elkaar liggen.
Iemand een koopje?
Zijn er misschien ruimere modellen? VW Caddy (niet de laatste nieuwe), Opel Combo, ....
Of is het echt aan te raden om een groter model te zoeken zoals Jumpy, Expert, of misschien zelfs een Toyota Hiace, VW transporter....?
Hoe zit het met de betrouwbaarheid, ben nogal verwend door altijd met Toyota te rijden.
Is de 2.0HDI een echt voordeel tov de 1.9D? Gezien het als tweede wagen gaat dienen worden er niet zoveel km's mee gereden.
Ik zoek tweedehands te kopen en liefst rond de 5000€, heb al eens rondgekeken en zie dat de prijzen nogal uit elkaar liggen.
Iemand een koopje?
Zijn er misschien ruimere modellen? VW Caddy (niet de laatste nieuwe), Opel Combo, ....
Of is het echt aan te raden om een groter model te zoeken zoals Jumpy, Expert, of misschien zelfs een Toyota Hiace, VW transporter....?
- Cristalix
- Mountainbiker
Twee fietsen en bagage lukt perfect in een berlingo, ik rij met een citroën c15 en daar plaats ik met gemak drie fietsen in, de berlingo is waarschijnlijk zelfs een beetje groter dan mijn c15'tje. Heb ook zelf iets in mekaar geknutseld met assen en naven om de fietsen te monteren, morgen zal ik eens een fotootje plaatsen. Ne c15 kunt ge zelfs voor een prikje kopen tweedehands.kawa wrote:Het zit er dik in dat ook ik ga bezwijken voor zo'n multifunctioneel auto'ke.
Iemand een koopje?
- Lefty gerre
- Mountainbiker
- Borisbeer
- Mountainbiker
Ik heb zelf een Audi A4 break. 1 fiets kan zonder wiel gerust de koffer in (met neergeklapte zetels) 2 fietsten word al lastig.
Als het echt om te biken is en je wil je fietsen binnenin zetten denk ik ook best iets in de aard van een VW Caddy, of Citroen Berlingo.
Wat ook best handig is, is een VW Touran. Op 1 2 3 zijn daar de achterzetels uit en je kan je fiets binnenin rechtzetten.
Als het echt om te biken is en je wil je fietsen binnenin zetten denk ik ook best iets in de aard van een VW Caddy, of Citroen Berlingo.
Wat ook best handig is, is een VW Touran. Op 1 2 3 zijn daar de achterzetels uit en je kan je fiets binnenin rechtzetten.