als ik hem doe, dan laat ik zeker iets weten over de staat van het parcours
04/03/2007 Boerderijentocht Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
er zit een waterkansje in dat ik na 16u vandaag de toer nog eens doe... (eerst naar den Omloop kijken
)
supernova
Mountainbiker
Aan alle organisatoren van tochten die in en rond Anzegem worden verreden.
Bij het weghalen van onze bepijling zijn wij in aanvaring gekomen met een serieus over zijn toeren gedraaide medemens die het blijkbaar niet ziet zitten nog langer bikers over 'zijn straat' (Weedries )te laten passeren. Wij hadden er in het begin weinig aandacht aan besteedt omdat je wel meer van die gasten hebt en meestal koelt het wel zonder blazen, maar bij dendezen duidelijk niet. Hij heeft contact opgenomen met de burgemeester en de maandag na onze tocht heeft de brandweer de weg gaan afspuiten, het had wel de hele zondagnamiddag water gegoten. In het vervolg zal de organisatie voor deze kosten moeten opdraaien (niets op tegen). Enkele tegemoetkomingen van andere organisaties waren alleen maar olie op het vuur, hij had van een club 50€ gekregen en reclameerde nog meer.
De hele 'hetse' is te lezen in 'Het Wekelijks Nieuws' van donderdag laatstleden.
Word waarschijnlijk vervolgd.
Gaan moeten oppassen morgen!!
Mountainbiker
Aan alle organisatoren van tochten die in en rond Anzegem worden verreden.
Bij het weghalen van onze bepijling zijn wij in aanvaring gekomen met een serieus over zijn toeren gedraaide medemens die het blijkbaar niet ziet zitten nog langer bikers over 'zijn straat' (Weedries )te laten passeren. Wij hadden er in het begin weinig aandacht aan besteedt omdat je wel meer van die gasten hebt en meestal koelt het wel zonder blazen, maar bij dendezen duidelijk niet. Hij heeft contact opgenomen met de burgemeester en de maandag na onze tocht heeft de brandweer de weg gaan afspuiten, het had wel de hele zondagnamiddag water gegoten. In het vervolg zal de organisatie voor deze kosten moeten opdraaien (niets op tegen). Enkele tegemoetkomingen van andere organisaties waren alleen maar olie op het vuur, hij had van een club 50€ gekregen en reclameerde nog meer.
De hele 'hetse' is te lezen in 'Het Wekelijks Nieuws' van donderdag laatstleden.
Word waarschijnlijk vervolgd.
Gaan moeten oppassen morgen!!
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Hallo zwiebertje,zwiebertje wrote:Wanneer starten de herders?
Wordt er een sneltrein gemaakt met die herders,of is het een boemeltreintje?![]()
Als ik op tijd uit mijn beddeke geraak kom ik ook af,ofwel van de ene broek in de andere!?
We vertrekken om 9u, we zijn iets ervoor afgesproken. Door het slechte weer van vandaag zijn Sven, Vincent en mezelf ook nog van de parij.
Tot morgen.
Greetz
Herder Ben
-
de voorzitter
- Mountainbiker
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Jip jip jip,
een superdelegatie Herders...Beschouwen we Anzegem dan als de start van t 'zomerseizoen' (korte koersbroek dus...)?
Ik en mijn maat (Jan²) zullen er ook zijn, beetje voor 9, we missen het geblaat...
tot morgen
een superdelegatie Herders...Beschouwen we Anzegem dan als de start van t 'zomerseizoen' (korte koersbroek dus...)?
Ik en mijn maat (Jan²) zullen er ook zijn, beetje voor 9, we missen het geblaat...
tot morgen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
@ Ouden Belg... die denkt inderdaad dat dat privé is... Staat beneden zo aangeduid terijl het helemaal geen privé is! Hij mag al zo dolgedraaid zijn als hij wil, hij moet de mensen daar laten passeren!
Hij heeft al jaren aan een stuk miserie met bikers! Hij blokkeert zelfs soms de baan met zijn traktoren.
Ik passeer daar regelmatig omdat ik van Elsegem ben en nogal dikwijls zo ga rijden...
Hij heeft al jaren aan een stuk miserie met bikers! Hij blokkeert zelfs soms de baan met zijn traktoren.
Ik passeer daar regelmatig omdat ik van Elsegem ben en nogal dikwijls zo ga rijden...