Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
een werk niet gemaakt waarvan ik dacht dat het op 10% van de punten stond, nu blijkt dat het op 60% was, dan heb ik ook maar niet mee gedaan. 
ale tdoet deugd van te lezen dat er toch nog lotgenoten zien die ni kunnen rijden door de examens.
Ik heb al nimeer gereden sinds de Peter Van Petegem-classic, gewoon door al da werk (kdoe ingenieur-architect en die laatste weken vant jaar is da maquettes & tekeningen maken, jury's...)
En nu blok + examens. Kbegin 11 juni tot 2 juli, 9 examens en de eerste week is al direct goe: maandag, woensdag en vrijdag examen waaronder de 2 allermoeilijkste vakken die ik heb dit jaar, sterkteleer & fysica.
maja nog een maand (zoooo lang
) doorbijten en dan hopelijk een lange lange lange vakantie!!!!
Veel succes allemaal!!

Ik heb al nimeer gereden sinds de Peter Van Petegem-classic, gewoon door al da werk (kdoe ingenieur-architect en die laatste weken vant jaar is da maquettes & tekeningen maken, jury's...)
En nu blok + examens. Kbegin 11 juni tot 2 juli, 9 examens en de eerste week is al direct goe: maandag, woensdag en vrijdag examen waaronder de 2 allermoeilijkste vakken die ik heb dit jaar, sterkteleer & fysica.
maja nog een maand (zoooo lang
Veel succes allemaal!!
Heha, heb ook een jaartje ing-archie gedaan op Ugent. Fysica een 9 en sterkteleer een 9Haaike wrote:ale tdoet deugd van te lezen dat er toch nog lotgenoten zien die ni kunnen rijden door de examens.![]()
Ik heb al nimeer gereden sinds de Peter Van Petegem-classic, gewoon door al da werk (kdoe ingenieur-architect en die laatste weken vant jaar is da maquettes & tekeningen maken, jury's...)![]()
En nu blok + examens. Kbegin 11 juni tot 2 juli, 9 examens en de eerste week is al direct goe: maandag, woensdag en vrijdag examen waaronder de 2 allermoeilijkste vakken die ik heb dit jaar, sterkteleer & fysica.![]()
maja nog een maand (zoooo lang) doorbijten en dan hopelijk een lange lange lange vakantie!!!!
Veel succes allemaal!!![]()
![]()
Veel succes alleszins, en als ge op Ugent zit, de leute met BTO
Nee, kzit in Brussel, VUB, nu al 2e jaar. Maar tis een richting waarbij da ge u idd onder tjaar ni teveel moogt amuseren, anders kunt ge nen 1e zit zeker vergetenHeha, heb ook een jaartje ing-archie gedaan op Ugent. Fysica een 9 en sterkteleer een 9 Nuja, me dat jaar ix teveel geamuseerd De eindopdracht zelfs niet meer afgemaakt, laat staan nr de jury geweest...
Veel succes alleszins, en als ge op Ugent zit, de leute met BTO
Alhoewel da'k vind da een 2x een 9 op die vakken met u veel te amuseren, dan moet er toch meer hebben ingezeten, ni?
Alleszins ook veel succes!!