Ja, een beetje meer info over 't parcours zou interessant zijn.
Vandaag mailtje ("vraagje") gestuurd i.v.m. deelname op 16/12 - minder dan half uur nadien antwoord ontvangen.
Dus : hun internet werkt nog.
Zitten er hier mannen van "Freindas" op't forum ?
Asse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- crash biker
- Mountainbiker
Ik ben wel van de streek maar niet van freidas , ik wel iemand een zekere philippe die zich bezig houd met de MTB-tak maar ik weet niet of die ook op het forum komt.
Oorspronkelijk waren er drie lussen , maar het zou kunnen dat er nog een knelpunt is op de blauwe lus , dus daarom enkel groen en rood voor de opening , laat ons hopen dat de blauwe er ook nog komt .
Wij zullen al beginnen met rood en groen. 20 km en samen 31 km.
Oorspronkelijk waren er drie lussen , maar het zou kunnen dat er nog een knelpunt is op de blauwe lus , dus daarom enkel groen en rood voor de opening , laat ons hopen dat de blauwe er ook nog komt .
Wij zullen al beginnen met rood en groen. 20 km en samen 31 km.
Gisteren eens de wegjes gevolgd die al uitgepijlt staan ,
Ik hoop dat er voor de opening (16/12/07)een droge periode komt anders zal het niet van de poes zijn ,
in ieder geval toffe aaneenschakeling van de bekende weggeltjes maar toch ook stukken die los over de velden gaan .alleen de rode gevolgd van aan het zwembad ong 20 km .
Tenberg poel freithout roobaert kruisborre koekkoek asbeek broekevallei en dan de commerciele lus over de markt waar er in de zomer veel terrassen staan terug naar het zwembad .
als het zondag wa beter is dan gisteren de andere route er eens bijnemen.
Ik hoop dat er voor de opening (16/12/07)een droge periode komt anders zal het niet van de poes zijn ,
in ieder geval toffe aaneenschakeling van de bekende weggeltjes maar toch ook stukken die los over de velden gaan .alleen de rode gevolgd van aan het zwembad ong 20 km .
Tenberg poel freithout roobaert kruisborre koekkoek asbeek broekevallei en dan de commerciele lus over de markt waar er in de zomer veel terrassen staan terug naar het zwembad .
als het zondag wa beter is dan gisteren de andere route er eens bijnemen.
- MaC'Red
- Mountainbiker
gezien de routefiche zal het een goed parcours zijn, spijtig dat we de morette af moeten rijden ipv op maar soit zo is het ook tof.
Van mijne thuis kan ik beginnen met rood van de aalsterse route, dan die van affligem en dan aansluiten op dees van asse.
Kzal dat best es doen als het een tijdje niet heeft geregend denk ik
want die van erembodegem ( rood ) en de psv kunnen er op enkele plaatsen redelijk zwaar bijliggen.
Massini
Van mijne thuis kan ik beginnen met rood van de aalsterse route, dan die van affligem en dan aansluiten op dees van asse.
Kzal dat best es doen als het een tijdje niet heeft geregend denk ik
Massini
- crash biker
- Mountainbiker
bloso
Eindelijk schot in de zaak,ziet er zeer goed,nu kunnen bikers die niet uit de streek zijn ook eens asse verkennen.
Voor ons is het zoals hier ook al vermeld een tof oefenparcourtje met eenvoudige verbindingen naar dilbeek en merchten.Het komplete netwerk
is stilletjesaan realiteit.

Voor ons is het zoals hier ook al vermeld een tof oefenparcourtje met eenvoudige verbindingen naar dilbeek en merchten.Het komplete netwerk
is stilletjesaan realiteit.