bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Post Reply
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

RockShark wrote:Ik had mailtje gekregen dat ik nog 2-5 dagen zou moeten wachten... Ondertussen al 7 dagen verder en nog nx gehoord... Krijg ik nog een mail voor het pakket opgestuurd wordt?
ge moet wel 5 werkdagen wachten. weekenddagen telden niet mee dacht ik.

nog nie veel problemen gehad met bike components. maar bestel nooit een beetje voor nieuwjaar. eens lang moeten wachten omdat er iets niet op stock was en tegen dat het binnen was warn ze op verlof. :(
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Wat als je niet thuis bent? M'n bestelling is vandaag, dinsdag, verzonden en vrijdagochtend vertrekken wij op reis...

Groet

Guido
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Veel kans dat het er dan wel al is.
Meestal is het maar 1 of 2 dagen onderweg.
Je kan bij DHL kijken waar je pakje al zit.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

daelman wrote:
RockShark wrote:Ik had mailtje gekregen dat ik nog 2-5 dagen zou moeten wachten... Ondertussen al 7 dagen verder en nog nx gehoord... Krijg ik nog een mail voor het pakket opgestuurd wordt?

nog nie veel problemen gehad met bike components. maar bestel nooit een beetje voor nieuwjaar. eens lang moeten wachten omdat er iets niet op stock was en tegen dat het binnen was warn ze op verlof. :(
Zojuist toch maar eens een mailtje gestuurd naar components, ik kreeg op 31/01 een mail dat het 2 tot 5 werkdagen ging duren vooraleer men laatste onderdeel zou toekomen, we zijn inmiddels 11/02 :(
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Mister No Chaïn wrote:
daelman wrote:

Zojuist toch maar eens een mailtje gestuurd naar components, ik kreeg op 31/01 een mail dat het 2 tot 5 werkdagen ging duren vooraleer men laatste onderdeel zou toekomen, we zijn inmiddels 11/02 :(
Wir rechnen mit einer Lieferung innerhalb der kommenden 14 Tage :evil:
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Ik heb ondertussen dinsdag mijn levering binnengekregen :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Mister No Chaïn wrote:
Mister No Chaïn wrote:
daelman wrote: ge moet wel 5 werkdagen wachten. weekenddagen telden niet mee dacht ik.

Wir rechnen mit einer Lieferung innerhalb der kommenden 14 Tage :evil:
Gisteren bezorgen ze mij nog een half hartinfarct en vandaag krijg ik mail dat het verzonden is. Tsie Germans :evil: :lol:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Vandaag men spullen aangekregen met dpd.

22/01 besteld, 18/02 aangekomen ... das behoorlijk lang #-o.
Vermoedelijk zat de schuld wel erges tussen components en shimano in, over de service en aflevering valt niet te klagen. Bij mij zat het niet in een schoendoos maar in een vierkante doos van schwalbe met een doormeter van 1 meter :lol:
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

bij mij zaten 6 titan vijsjes en een carbon frontcap van een stuurpen in een schoendoos. :-D Wel goed verpakt en snel geleverd. Ben tevreden. Iets dat op andere plaatsen nooit in voorraad is of niet te bestellen valt is nu op 14 dagen bij mij thuis.

Image
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

IBAN en SWIFT code van Bike-components zijn veranderd tegenover vorig jaar, kan iemand dit bevestigen?

Bij vorige bestellingen was het een ander nummer.

Dit zijn de gegevens die ik van de week doorkreeg, klopt dit.
:roll:

BIKE-COMPONENTS.DE
Sparkasse Aachen
IBAN: IBAN: DE 48390 50000 0047 1750 88
SWIFT: SWIFT: AACSDE33
Post Reply