27/01/07 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

zal er ook zijn
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

vanavond nog een nieuwe cassette en ketting steken zodat we morgen vollen bak op de trappers kunnen gaan :bounce: :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Dat het maar vlug zaterdag is. Weersvoorspellingen zijn niet slecht: weinig regen en niet te koud. Lig al heel de week met mezelf overhoop #-o 't zal een 2de puberteit zijn, zeker. :-? Hoogst nodig om de beentjes eens te kunnen strekken en daar is deze rit met zijn afwisselend parcours wel heel geschikt voor. Tussen 8.15 en 8.30 moet te doen zijn. Tot morgen!
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

En ik zit met de thuiswacht... :(
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ik ben zelfs al heel de week zo ziek als... :evil:
'k hoop dat het morgen iets beter zal zijn, zodat ik toch een paar kmterkes kan afhaspelen.

We zien wel, maar 't ziet er niet schitterend uit. :cry: :cry:
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Ja superfan ge zijt niet alleen,den dezen is ook al 3 dagen zo ziek als nen hond.Ben wel gaan werken maar ik denk nie da mijne patron veel verdiend heeft aan mij de laatste dagen.In plaats van te biken zal het platte rust worden dit weekend :cry: :cry: :cry:
Tedzu toch.ik heb nochtans verlangd naar deze tt,'t zal voor volgend jaar zijn.
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Blijkbaar doet de ziektemicrobe goed haar best. Afgelopen week zijn mijn sinussen compleet op hol geslagen. Gelukkig de laatste 2 dagen goeie verbetering merkbaar en bijgevolg klaar voor Jabbeke...Tot morgen...Hopelijk is er geen dopingcontrole ;-)
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik kom deze week zeker aan de start, welk weer het ook moge wezen. En met mij nog wat bikers van het AZ St-Jan.
Kubus
Mountainbiker

Post by Kubus »

We zullen er ook zijn. Kubus met zijn broer en schoonbroer. Misschien nog wel een paar d'erbij.

Kubus
manneke
Mountainbiker

Post by manneke »

Moustache wrote:
Moustache wrote:Ik zal mij hier ook eens vertonen. Rustig bollen, niet te zot. Zal zien of SuPaH Fly meekomt (of als ie alleen op zondag rijdt).

Tot op den apres dan maar... :-)
God@£#%&$mme, just bericht gekregen dat ze zaterdagvoormiddag ons nieuwe stoelen komen leveren. Hopelijk komen ze vroeg genoeg om nog naar Jabbeke te komen...

"Mijnheer, we komen zaterdagvoormiddag tussen 8 en 12 uur, meer kunnen we niet zeggen."

We zullen zien...
Annuleren die handel! Kwestie van prioriteiten te stellen hé... =D>
Post Reply