Kalender overzicht op kaart en satellietfoto

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

Magic 10 wrote:Maar Zwalm ligt toch niet in de Noord Zee ???
Het plaatsen van de speldjes op de kaart gebeurt automatisch. Zwalm staat blijkbaar niet in de database, het speldje komt daarom in de Noordzee terecht. We kunnen die speldjes manueel verzetten. Dat is inmiddels gebeurd.
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

:P hé bedankt !!
Ik zou het niet kunnen :oops: wat jullie hier allemaal bewijzen op de site , daarvoor ontelbare merciekes =D> =D> =D>
Het blijft de MAX van een site zoniet de BESTE
A M GlobeBiker
Mountainbiker

Post by A M GlobeBiker »

t'beste wat jullie ooit nog konden toevoegen aan jullie site !!!
bedankt !
Groetjes
Anna M
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

Bedankt voor alle waardering. Er kroop veel werk in en jullie reacties stimuleren :-). Nieuw vandaag is routeplanning in het Nederlands.

Nieuwigheid bij google maps: snel routevarianten bekijken door de blauwe lijn te verslepen, kan het nog eenvoudiger?
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

The Cisse wrote:waauw ,als je zo ook een kaart kon maken voor de marathons apart
SuperCube wrote:op de website van mountainbike.be staan ook de TT's in Nederland vermeld zoals bvb. op 28/01/07 in schoondijke (niet allemaal waarschijnlijk maar toch de dichtstbijzijnde bij de grens)
kwestie van de volledigheid.... :-)
kdi wrote:En tegen vaderkesdag, een mapversie met de europese marathons erop ?! :-D
Al die wensen zijn nu vervuld. Zowel toertochten als belgische en europese marathons als wedstrijden kunnen op de kaart bekeken worden :-D
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Ben het volledig eens met de collega-bikers, 't is inderdaad prachtig gedaan. Heel overzichtelijk =D>
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Nieuwsgierig dat ik ben, was ik een kijkje aan het nemen in de oktober maand. Nu zie ik voor meerdere datums de zelfde plaatsnaam doch telkens met een andere locatie vb. 06/10/07 Moerbeke, 07/10/07 Erpe-Mere, enz...
Voor iemand die weet waar hij moet zijn geen probleem, maar anders.

Hopelijk U hier mee van dienst te zijn en nogmaals bedankt voor het vele werk =D> =D> =D>
_Homer
Mountainbiker

Post by _Homer »

Blijkbaar staat niet elke toertocht op de kaart. :(
Op 30 september is er een toertocht in Kessel-lo (Vlaams Brabant), maar deze is niet teurg te vinden.
Kan deze worden toegevoegd? [-o<

VlBr KESSEL-LO 25-40-55 8.30-11.00 Blauwputbikers 0498/481650
Vlaamse Wielrijdersbond 2,5-3,5
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

oops :oops: inderdaad =D> is gecorrigeerd :-)
black giant
Mountainbiker

api

Post by black giant »

=D> =D> Gewoon schitterend deze functionaliteit. Bijzonder veel waardering en dank voor de mensen die hier hun vrije tijd voor opofferen.
Graag zou ik bij ons op het werk iets gelijkaardigs doen. Ik veronderstel dat ik hiervoor een API nodig heb. Waar vind ik die ? Alvast bedankt voor de info.
Post Reply