17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
G-love en CJ : jullie hebben mij overtuigd.(98% al zeker,alleen mijnen zaterdagnacht overleven en t'is helemaal in orde!!!)
1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)
Mijn gps-ke duidt 115 km aan en ik zou er moeten zijn in 1.08 minuten
Veeteefietje heeft mij de toestemming gegeven om de verre verplaatsing te maken op één voorwaarde,.....(Dus we zullen dat maar eens doen)
Wordt een blij weerzien met Lucky 22 en een nieuwe kennismaking met iceman 321.
Zal er rond 8u30-8u45 zijn
Doen we een gezamenlijke start ?
Ik ga wel voor die 45 km (35 km in de bossen crossen,als dat geen plezier is)
Wordt een top-weekend wat mij betreft : Moen-Tervuren
1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)
Mijn gps-ke duidt 115 km aan en ik zou er moeten zijn in 1.08 minuten
Veeteefietje heeft mij de toestemming gegeven om de verre verplaatsing te maken op één voorwaarde,.....(Dus we zullen dat maar eens doen)
Wordt een blij weerzien met Lucky 22 en een nieuwe kennismaking met iceman 321.
Zal er rond 8u30-8u45 zijn
Doen we een gezamenlijke start ?
Ik ga wel voor die 45 km (35 km in de bossen crossen,als dat geen plezier is)
Wordt een top-weekend wat mij betreft : Moen-Tervuren
- iceman321
- Kerstman
lol
bij mij wordt het ook een prettig weerzien met lucky22 omdat hij mij heeft bijgestaan in de moeilijke momenten tijdens de tocht in diksmuide...
en natuurlijk met katrien20, de blonde 20-er, die quick en zonder verpinken een bandje verving. ik had de tijd niet om even te drinken (ik had haar bike en de mijne vast
)
tervuren, forumtrein... here we come...
veeteeteetje... nice 2 meet u already
bij mij wordt het ook een prettig weerzien met lucky22 omdat hij mij heeft bijgestaan in de moeilijke momenten tijdens de tocht in diksmuide...
en natuurlijk met katrien20, de blonde 20-er, die quick en zonder verpinken een bandje verving. ik had de tijd niet om even te drinken (ik had haar bike en de mijne vast
tervuren, forumtrein... here we come...
veeteeteetje... nice 2 meet u already
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Tuurlijk starten we gezamelijk, maar stipt om 9 uur é (kzal mijn best mogen doen om op tijd te komen, want ik durf wel eens de start te missen).
Vtt natuurlijk de 45 km en als mijn benen goed zijn zou ik wel eens durven de kleine toer nadien ook te doen.
Ik draag alvast mijn naamkaartje (zo herken je de west-fluuten).
groeten
jocca
Vtt natuurlijk de 45 km en als mijn benen goed zijn zou ik wel eens durven de kleine toer nadien ook te doen.
Ik draag alvast mijn naamkaartje (zo herken je de west-fluuten).
groeten
jocca
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
The wacky racers uit Knokke-Heist, zullen er ook zijn.G-love wrote:Wij komen af met een paar gasten vanuit Maldegem
greetz
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ze zijn dit topic weer aan het inpalmen die gezellige bende uit de Vloanderes dedjueveeteeteetje wrote: 1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)....
Moar allez, ´tzal weir vreed leute worden de zondag
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
We doen dan maar verder met de annexatie zeker, want d'er is hier nog één al een tijdje heel sterk aan het overwegen om de West-Vlaamse aanwezigheid in deze tocht te versterken.Schijfrem wrote: Ze zijn dit topic weer aan het inpalmen die gezellige bende uit de Vloanderes dedjue![]()
1) Lucky 22
2) Jocca
3) Katrien 20
4) Iceman321
5) Lucienne 22
6) Veeteeteetje (voorlopig nog zonder pepeetje maar dat kan rap veranderen,zulle)....
7) Lichterveldenaere (wellicht)