23/12/2006 - Kruishoutem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jervanheg
Mountainbiker

net terug

Post by jervanheg »

Het was een mooie fietstocht; jammer dat ik eigenlijk kwam om te mountainbiken.

90% baan, 10% offroad.

Wel schitterende bevoorradingen.

toch wat teleurstellend, gezien de mogelijkheden van de streek.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

De rit was ingericht door een wegrenner en dus ook voor de wegrenner (beter bekend als "baanjeanette" :lol: )
Man, man, man was da nen TT #-o ????
Bevoorrading en zo picobello, maar er valt uit deze streek zoveel meer te halen, een gemiste kans!

Mij zien ze er in elk geval niet meer terug!
briekie
Mountainbiker

Post by briekie »

Net terug van de vtt en moet zeggen, heb me ferm geamuseerd. Samen met Virenque van onze woonplaats vertrokken om rond 9uur te starten
aan onze weekendrit. De eerste 20km waren inderdaad relatief vlak maar er zaten toch enkele mooie stroken in. Het tweede deel was iets pittiger met nu en dan een lastige strook afgewisseld met recuperatiemogelijkheden.(Als je die tenminste inlast, é virenque?)
Aangekomen zijn we direct huiswaarts gereden (bang om koud te krijgen)
Peerske : een dikke proficiat aan de organisatie en wat die mensen betreft die het maar niets vonden, ge hebt er altijd die nie content zijn.
Als het niet vuil genoeg is mensen: een beetje rapper rijden, ge kunt daar ook van afzien zulle!!
Wat ons betreft zeker tot volgend jaar!!

km:88.5
avs:24.6
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

blij dat ik deze morgen ben blijven liggen ,
k'had al een licht vermoeden. [-X
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Ook ik vond dat er wat meer off-road mocht inzitten :( .
De streek heeft inderdaad heel wat meer te bieden. Bij aankomst toch redelijk leeggereden vooral door de opeenvolging van de klimmetjes :-) .
De bevoorradingen waren wel van een hoog niveau, er was vanalles te krijgen, maar bij de eerste stond ik langer aan te schuiven dan dat ik nodig had om wat voedsel binnen te werken, ik sta dan ook liever niet zo lang stil.
Bij aankomst gebruik gemaakt van de gratis bewaakte fietstalling =D> ,een gratis hot-dog met een blonde tongerlo genuttigd en dan nog een kleine 20km huiswaarts.
Bedankt aan de inrichters.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@briekie

1u42min 25sec heb ik erover gedaan, rap genoeg? :lol:
Ik had er liever een half uur langer over gedaan, met wat minder baan en wat meer off-road was dat geen enkel probleem geweest.

Nu ja, ik geef hier enkel mijn mening, want ik baseer mij bijna altijd op het forum hier om een rit uit te kiezen die mij het meest interessant lijkt.
Dus als iedereen hier zijn objectieve opinie geeft dan is het makkelijk om er de betere tochten uit te kiezen! En jammer genoeg was deze van vandaag voor mij in elk geval géén MTB maar een veredelde wegrit, en of dat die nu door Chris Peers of door de koning zelf ingericht wordt doet hier volgens mij niets ter zake! Als het goed is zeg ik het en als het niet goed is zeg ik het ook :-D

Dus morgen naar Asse, voor een "echte MTB-rit" [-o<
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

veel te veel beton maar wel een paar mooie stukken, voor de rest alles ok.
Guest

Post by Guest »

Zeer mooie rit, maar spijtig dat er niet al te veel off-road inzat :cry: :cry: . Deze streek heeft inderdaad meer te bieden. De opeenvolging van de verschillende klimmetjes hebben nog het een en het ander goed gemaakt. De bevoorrading daarentegen was van hoogstaand niveau. De bewaakte fietsstalling is een pracht initiatief en zou op elke TT moeten voorzien zijn. Den après was ook van hoog niveau :drunk: :drunk: :drunk: . 'k ben in het naar huis rijden nog tegen dek gegaan en heb mijn dertailleur in mijn wiel gedraaid :cry: :cry: :cry: .
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

Een leuke MTB-tocht maar niet echt voor de fanatiekelingen. [-X [-X Deze hadden waarschijnlijk wel wat meer off-road verwacht.

Ondanks alles vond ik het toch wel de moeite waard. De beentjes voelden wel dat we gebiked hadden.

Bevoorrading OK, wegwijzers eveneens...

Hierbij wil ik ook de brandweermannen en de seingevers bedanken voor het "skone" werk dat ze geleverd hebben...Het was een goeie service :-D

Je ziet mij volgend jaar terug, want.... ik ben niet zo een fanatiek MTer, iedere organisator legt zo zijn accenten, en aldus tevreden met de tocht in kwestie. =D> =D> =D>
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Wat een verschil bij vorig jaar waar het gans de tocht ploeteren was!
Was het niet in de mud dan in de papsneeuw!
Nu was de fiets met moeite vuil,enkele klonters plakspecie er met de hand afgedaan zonder af te spuiten!
Voor mij mss. de ideale tt om er terug in te vliegen na een weekje van niet echt ziek maar ook niet echt goed!
Allé in ieder geval 5 keer gestorven vandaag bij een redelijk tempo!
Weinig off-road vandaag, maar parcours toch selectief genoeg om er u "choco" op te rijden!
Herder Ben die zat niet "choco",maar begon alsmaar harder te rijden op het laatst,de man in supervorm geloof ik?
Voor de rest alles zeer goed van organisatie,chapeaux!
Ongeveer 2u15' onderweg,is nog altijd goed 2 uur rijden,voor ong.50km!
Den dienen met 1u42' rijtijd was met den brommer zekers?
En anders zou hij beter morgen starten bij Nys en compagnie!
Post Reply