zottekes!
ach alle pech is welkom, t loopt allemaal wa tegen hé, gaan ze hier op t werk nog wa zagen over mijn verlof ook...JIHA!
enfin we geven niet op, we blijven proberen, wat een kruistocht zeg.
Bikechalleng Polen 2007?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
och dat werk is vlug opgelost, dien uw ontslag in ...
probleem met het vervoer? regel een aanhangwagen en ik hang hem achteraan mijn auto ... heb je meteen een privé verblijfplaatske
nee alle gekheid op een stokje ... als je niemand vindt om naar ginder te rijden mag/kan je altijd achter ons rijden é, dan heb je niet echt het gevoel helemaal alleen te bollen en af en toe kan ofwel ik of mijn teamman eens bij u komen zitten in de wagen, zo is het iets minder saai é, alleen bepalen wij dan wel het tempo in het buitenland é
(euh met de wagen é)
greetz
jocca
probleem met het vervoer? regel een aanhangwagen en ik hang hem achteraan mijn auto ... heb je meteen een privé verblijfplaatske
nee alle gekheid op een stokje ... als je niemand vindt om naar ginder te rijden mag/kan je altijd achter ons rijden é, dan heb je niet echt het gevoel helemaal alleen te bollen en af en toe kan ofwel ik of mijn teamman eens bij u komen zitten in de wagen, zo is het iets minder saai é, alleen bepalen wij dan wel het tempo in het buitenland é
greetz
jocca
-
jocca
- Kerstman
whieeet whieeet ... nog 5 dagen en wij vertrekken ... whoehoooeeeee
gisteren in mijn eentje nog 130 km gaan bollen op de weg met de mountainbike (avg 29,7
en ik wilde geen risico's meer nemen door een TT te rijden in de ardennen) en het ging vlotjes, vandaag voel ik amper iets in de benen, dus het zit wel snor hoop ik
woensdag ga ik nog een laatste keer 80 km rustig gaan fietsen en dan donderdag de fiets uiteen smijten en alles nieuwe onderdelen monteren, vrijdag mss nog 30 km gaan fietsen om alles te testen en definitief af te stellen, en dan een marathon slaapje proberen te doen vrijdag nacht, zaterdag de auto laden en om 02 uur 's nachts vertrekken om hopelijk zondag om 15u in Polen te zijn ...
het kan niet vlug genoeg gaan voor mijn nu.
gisteren in mijn eentje nog 130 km gaan bollen op de weg met de mountainbike (avg 29,7
woensdag ga ik nog een laatste keer 80 km rustig gaan fietsen en dan donderdag de fiets uiteen smijten en alles nieuwe onderdelen monteren, vrijdag mss nog 30 km gaan fietsen om alles te testen en definitief af te stellen, en dan een marathon slaapje proberen te doen vrijdag nacht, zaterdag de auto laden en om 02 uur 's nachts vertrekken om hopelijk zondag om 15u in Polen te zijn ...
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
oepsjocca wrote:Polen zit bij de EU ondertussen é, dus grenzen zijn er niet meer. Kan je lekker overal doorcrossen. Dus dat zal het probleem niet zijn. Ook tshechië zal geen probleem vormen. Alleen zijn er naar het schijnt grote werken op de duitse autostrades, hopelijk hebben we daar niet te veel last van.
volledig vergeten
gelukkig maar
die files wens ik niemand toe
Streets
-
jocca
- Kerstman
Ma als je de masseuses ziet gaat dat allemaal wel in orde komen
Ik rij via Duitsland naar Polen, is volgens organisator sneller en goedkoper? K slaap zaterdagavond nog ergens in Duitsland en dan vroeg doorknallen naar Dusnicki, zien dat ik zaterdagavond al tegen grens Polen ben.
Heb alleen schrik voor mijn auto, is nog een vrij nieuwe ford dus twijfel of ik met karreke van de madam ga.
Organisator heeft genoeg water én bier besteld en den deze heeft prolly toch parnter en mag zelfs solo starten no problemo én verlof in orde.
Joepie!
Heb alleen schrik voor mijn auto, is nog een vrij nieuwe ford dus twijfel of ik met karreke van de madam ga.
Organisator heeft genoeg water én bier besteld en den deze heeft prolly toch parnter en mag zelfs solo starten no problemo én verlof in orde.
Joepie!