Scott Scale 10 - foto's page 17
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
het gaat hier eigenlijk over de scott scale 10 van c a s r a nwheely wrote:het gaat hier ook niet over de avid's, maar eerder over de "stijfheid" van een sid vork.
heb op m'n vorige bike ook met SID (race) en schijven (shimano) gereden, en de vork voelt idd wel een beetje flexy aan, maar voor de rest heb ik daar geen last van gehad. Wel enkel gebruikt binnen België, zowel in 't platte vlaanderen als in de Ardennen. Dus volgens mij gaat dit geen problemen geven.
Re: Scott Scale 10... verder uitbouwen
Sorry, had niet gezien dat je al heel veeeeeeel ervaring had met mtb's in mekaar steken.C a s r a n wrote: Als wegwielrenner en materiaalfreak bouw ik nu voor 't eerst een deftige mtb op...
Tja, je hebt wijsheid te koop, of je stelt de domme vragen om er te komen.
het is niet omdat je allemaal heel mooi en degelijk materiaal bij mekaar gooit
- TS biker
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470
wel als ik het monteerphilcore74 wrote:Sorry, had niet gezien dat je al heel veeeeeeel ervaring had met mtb's in mekaar steken.C a s r a n wrote: Als wegwielrenner en materiaalfreak bouw ik nu voor 't eerst een deftige mtb op...
het is niet omdat je allemaal heel mooi en degelijk materiaal bij mekaar gooit, dat het ook allemaal degelijk naar behoren gaat werken.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
cube rides on wrote:ik wacht op een foto van de hele fiets. zou die liever eens in zijn geheel zien.
Ja, en ik zou er graag op beginnen rijden...
philcore74 wrote:Sorry, had niet gezien dat je al heel veeeeeeel ervaring had met mtb's in mekaar steken.C a s r a n wrote: Als wegwielrenner en materiaalfreak bouw ik nu voor 't eerst een deftige mtb op...
het is niet omdat je allemaal heel mooi en degelijk materiaal bij mekaar gooit, dat het ook allemaal degelijk naar behoren gaat werken
Dat eerste is ironisch? Whatever... ik bedoelde daarmee dat ik op mtb-vlak nogal wat te leren heb; laat daarom jullie opmerkingen en suggesties maar komen.
Fiets wordt overigens gemonteerd door bovenstaande mecano!
- sintesibrother
- Mountainbiker