Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply
wheely
Mountainbiker

Post by wheely »

het gaat hier ook niet over de avid's, maar eerder over de "stijfheid" van een sid vork.
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

wheely wrote:het gaat hier ook niet over de avid's, maar eerder over de "stijfheid" van een sid vork.
het gaat hier eigenlijk over de scott scale 10 van c a s r a n :-)

heb op m'n vorige bike ook met SID (race) en schijven (shimano) gereden, en de vork voelt idd wel een beetje flexy aan, maar voor de rest heb ik daar geen last van gehad. Wel enkel gebruikt binnen België, zowel in 't platte vlaanderen als in de Ardennen. Dus volgens mij gaat dit geen problemen geven.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik wacht op een foto van de hele fiets. zou die liever eens in zijn geheel zien.
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

C a s r a n wrote:Multi-vragenman philcore74

Hoe bedoelt ge?????? . #-o
philcore
Mountainbiker

Re: Scott Scale 10... verder uitbouwen

Post by philcore »

C a s r a n wrote: Als wegwielrenner en materiaalfreak bouw ik nu voor 't eerst een deftige mtb op...
Sorry, had niet gezien dat je al heel veeeeeeel ervaring had met mtb's in mekaar steken.
Tja, je hebt wijsheid te koop, of je stelt de domme vragen om er te komen. :wink:

het is niet omdat je allemaal heel mooi en degelijk materiaal bij mekaar gooit :-? , dat het ook allemaal degelijk naar behoren gaat werken.
knef
Mountainbiker

Post by knef »

In ieder geval... die Ultimates zien er bijzonder geil uit. :P
Met hun monoblok remklauw.
TS biker
Mountainbiker
Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Post by TS biker »

philcore74 wrote:
C a s r a n wrote: Als wegwielrenner en materiaalfreak bouw ik nu voor 't eerst een deftige mtb op...
Sorry, had niet gezien dat je al heel veeeeeeel ervaring had met mtb's in mekaar steken.
Tja, je hebt wijsheid te koop, of je stelt de domme vragen om er te komen. :wink:

het is niet omdat je allemaal heel mooi en degelijk materiaal bij mekaar gooit :-? , dat het ook allemaal degelijk naar behoren gaat werken.
wel als ik het monteer :lol:
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

cube rides on wrote:ik wacht op een foto van de hele fiets. zou die liever eens in zijn geheel zien.

Ja, en ik zou er graag op beginnen rijden... :-) Gewoon nog even wachten, wellicht is ie dit weekend klaar!

philcore74 wrote:

het is niet omdat je allemaal heel mooi en degelijk materiaal bij mekaar gooit :-? , dat het ook allemaal degelijk naar behoren gaat werken

Dat eerste is ironisch? Whatever... ik bedoelde daarmee dat ik op mtb-vlak nogal wat te leren heb; laat daarom jullie opmerkingen en suggesties maar komen.

Fiets wordt overigens gemonteerd door bovenstaande mecano! :-D
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

TS RULES :lol: :lol: :lol:

=D> =D>
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Wacht ook met grote verwachtingen op de foto's!
Post Reply