Ciclosport HAC4

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Stimpie wrote:kan het klopppen dat de fietsfuncties alleen maar werken als je de HAC4 in de stuurhouder zet ??? Als ik hem aan de pols doe krijg ik namelijk geen signaal door. :-?
Wanneer de rechtse knoppen (onder en boven) even tegelijkertijd worden ingedrukt schakelt de HAC ook over op wielrenner-modus.
Last edited by polarbear on Wed 11 Feb 2004 21:33, edited 1 time in total.
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Bedankt voor de reakties. Vindt het wel jammer dat hij niet registreert aan de pols maar dan doen we het zo wel. Hopelijk verlies ik hem nie op deze manier.
Je kan hem echter muurvast zetten door 2 colstrop bandjes over de mount te spannen
Dit had ik uit vorzorg ook al gedaan Mieke. Kan niet vast genoeg staan vind ik :wink: Maar ze hebben toch de neiging om eraf te schuiven als je ze te hard aantrekt dus heb ik het rekkertje er ook maar rond gedaan.
knoppen (onder en boven) even tegerlijkertijd ingedrukt
Heeft inderdaad wel effe geduurd eer ik gevonden had hoe je die wielrennermodus moest activeren. Khad er gewoonweg overgelezen in het boekje :oops:
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

Ik heb nu de nederlandstalige versie van de handleiding gedownload, ziet er wel een complex metertje uit. of niet. Wat doen precies die datapoints?
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Weet er soms iemand een winkel waar ik de stuurhouder los kan kopen ???
Guest

Post by Guest »

Ik heb de mijne bij bike-discount besteld. Uit pure noodzaak.
Eerst naar de invoerder in België gebeld (die kerel die garantie weigert aan mensen die hun Hac buiten België kopen).
Die gaf mij enkele adressen op in de buurt. Nu geen enkele had onderdelen voor de Hac invoorraad.
Dan terug naar de invoerder in Dilbeek gebeld, ik zou ze wel bij hem komen halen. Nu hij had ze zelf niet. "Ze deden niet in onderdelen".
:roll:
Nu dit is wel al een klein jaar geleden, misschien is ie ondertussen wijzer geworden (of zit ie zich nog steeds vertwijfeld af te vragen waarom iedereen die Hac toch in Duitsland gaat halen). #-o
Post Reply