Helm dragen gevaarlijker dan geen helm dragen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
mtbn
Mountainbiker

Post by mtbn »

het zou mischien de moeite lonen om hier een apart topicje van te maken waar iedereen zijn valpartij eens in zet met helm of zonder helm met gevolgen of zonder en dan daar eens een score van bij te houden maar dan wel het topic klein houden geen 14 bldz maar om de 3a4bldz automatische wissen en der een score van bij houden zo een kleine statistiek te maken

ps:vertrek zelf ni zonder helm in de bos voel me ni op mijn gemak dan das een gewoonte geworden
Guest

Post by Guest »

Ik vind trouwens dat dit topic verder nergens tot leid. Hoeveel topics over het dragen van een helm zijn er al opgestart.
mtbn
Mountainbiker

Post by mtbn »

das eigelijk ook mijn idee wissen die handel .
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

maurice wrote:Ik vind trouwens dat dit topic verder nergens tot leid. Hoeveel topics over het dragen van een helm zijn er al opgestart.
=D> [-o<
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

Willy D wrote:
maurice wrote:Ik vind trouwens dat dit topic verder nergens tot leid. Hoeveel topics over het dragen van een helm zijn er al opgestart.
=D> [-o<
Dat is zo. Het was niet mijn bedoeling om weeeeer een topic te starten over het nut van een helm. We kunnen niet zeggen dat een helm louter decoratief en modieus is. De belangrijkste taak is gewoon het beschermen van onze grijze massa om het zo te zeggen. Een helm dragen is een must !!

Er zijn mensen die zonder helm rijden er zijn mensen die met één rijden. Pro's en contra's genoeg.

Ik wou gewoon laten zien dat er daar iemand onderzoekt wat het verband helm - ongeval is. Vond het best iets straf.

Natuurlijk begon men al snel af te wijken van het begin en voila, we waren vertrokken.

Ik denk dat alles nu duidelijk is :-D. Dus ge krijgt mijn zegen en ook die van de Almachtige Vader om deze topic te sluiten.
Post Reply