Levenswijze biker

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

ElStinho wrote:Rokers, ik heb ze nooit gesnapt.
Dat vat het fenomeen roken voor mij ook mooi samen.

En ElStinho, keep it up man!
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ik rook helemaal niet en drink ook zelden, af en toe eens wat likeur bij een dessert bij kerstmis ofzo, maar daar ben ik niet zo verzot op, en met een fuif ofzo soms eens een beetje, maar ge kunt nie gelove wa al die zatlappen missen door alle zatlappen niet bezig te kunnen zien zoals een nuchtere. Ne maat da mee begonnen biken is kan zijn eige serieus zat drinke en da's altijd lachen voor de nuchtere erbij, maar als het dan zoals in tongerlo de dag erna toertoch is is het met heel veel moeiete, 2 bussen aldi-energiedrank en 4 blikjes redbull een gemiddelde van 17KM/h, en hij had precies veel goesting om hier en daar de weg af te snijden
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

Ik weet toch één ding zenne. Het eerste wat ik doe als ik de fiets ga kuisen is...een sigaretje opsteken :wink:

Ieder zijn meug natuurlijk.
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Anonymous wrote:Tja bij mij is dat ook zo. Ik drink nooit 1 druppel alcohol, niet speciaal voor het mtb'en, maar het zegt mij gewoon niks. Roken doe ik ook niet.
En behalve naar de bioscoop of eens gaan eten ga ik ook nooit uit. Vroeger genoeg in discotheken geweest, het zegt me nu niks meer. Vrienden kijken dan ook raar op, zeker nieuwe collega's enzo.
Maar geef mij maar de zat. en zondag morgen mijn bike. Veel leuker om je dan eens een paar uur in het bos te gaan uitleven dan in zo'n stinkend cafe te zitten de avond voordien.
Maar ieder zijn keuze natuurlijk.
Ik ga op zaterdag bijna wekelijks op stap; uitzonderlijk wel eens tot een uur of 6 :lol: maar zondagmorgens om 8u ben ik terug op en gaan we biken in de Ardennen! Snap niet hoe sommige mensen niet goed begrijpen dat je dit wel degelijk kan combineren....
En jawel: ik drink 's nachts wel wat pintjes dan :drunk: en rook af en toe eens een sigaretje :oops:

Het hoeft dus niet altijd het ene of het andere te zijn :wink:
zork
Mountainbiker

Post by zork »

ik ga ook elk weekend uit en rook en drink.
heb de 90 km van bouillon gedaan met ne fiets van 200€ zonder klikkers / helm of koersbroek. :bounce:
ksap die mensen wel die zeggen dat het niet allemaal zo gezond is, maar hoe saai moet een leven wel zijn als ge uw voldoening enkel op de fiets moet gaan zoeken?
strontzat een griet op den dansvloer versieren kan ook leuk zijn zenne :wink:
ieder zijn ding, maar mijne fun is er in ieder geval. :-D
mtb-fltn
Mountainbiker

Post by mtb-fltn »

zork wrote:strontzat een griet op den dansvloer versieren kan ook leuk zijn zenne :wink:
AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

aaarrgghhh.... voor u misschien wel, maar voor die griet meestal nie :lol: (alle das mijn gedacht er toch over als er voor de zoveelste keer zo nen zatten op een fuifken of een optreden denkt dat hij u er van moet komen overtuigen dat hij de meest sexy en interessante mens ter wereld is )
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Musti wrote:aaarrgghhh.... voor u misschien wel, maar voor die griet meestal nie :lol: (alle das mijn gedacht er toch over als er voor de zoveelste keer zo nen zatten op een fuifken of een optreden denkt dat hij u er van moet komen overtuigen dat hij de meest sexy en interessante mens ter wereld is )
Kan niet,want dat ben ik ! :lol: :lol: :lol:
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

zork wrote:ik ga ook elk weekend uit en rook en drink.
heb de 90 km van bouillon gedaan met ne fiets van 200€ zonder klikkers / helm of koersbroek. :bounce:
k
nie alleen zat maar dan nog ook zot [-X
en een gevaar voor de anderen
erikske
Mountainbiker

Post by erikske »

Ik heb nooit gerookt echter wel veel gedronken . Vooral tussen m'n 25 en 35 kon ik een serieuze pint verzetten . De laatste tien jaar noem ik me een matige maar regelmatige drinker , ttz. elke dag één à twee alcoholische eenheden ( meestal trappist of wijn ) . Sterke drank , daar blijf ik steevast af !
Ik train normaal gezien minstens 5 dagen /week ( fietsen en/of lopen ). Mijn gewicht blijft schommelen tussen 64 à 66 kg. Ik meet 1.83 m.
Hier thuis wordt wel gezond gegeten , minimum aan dierlijke vetten , veel fruit , groenten , ...etc.
Soms , als het alcoholisch verbruik wat te hoog ligt ( vooral na de feestperiodes of stressy periodes ) , las ik een alcoholvrije periode in . Meestal niet langer dan 8 dagen , dan beginnen we opnieuw . :-D
Zolang mijn sportdokter deze levenswijze ( nu al 47 jaar ) niet verbied blijf ik zo verder leven . Bloeddruk , cholesterol , mineralen , vitaminen , ... zijn steeds OK.
We zien wel , het kan soms zeer snel keren !

Erik
Post Reply