Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
zeg wel het is er goedkoper de bandjes van schwalbe urtremo (race) 't is wel voor de koersfiets 21,95€ in promo anders verkopen ze aan 26€
adviesprijs van schwalbe zelf 42,50 € (staat in hun boekske en nee het is geen tikfout het is de verkoopprijs in vele winkels.
ook binnenbanden voor mtb (michelin) net iets méér dan de helft goedkoper is echt de moeite op kledij zijn ze niet goedkoper behalve dan op bv grote loten kousen da van alerhande merken sidi enzo.....
mtb wielen zijn er ook deftig goedkoper
adviesprijs van schwalbe zelf 42,50 € (staat in hun boekske en nee het is geen tikfout het is de verkoopprijs in vele winkels.
ook binnenbanden voor mtb (michelin) net iets méér dan de helft goedkoper is echt de moeite op kledij zijn ze niet goedkoper behalve dan op bv grote loten kousen da van alerhande merken sidi enzo.....
mtb wielen zijn er ook deftig goedkoper
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Gisterenavond laat toevallig voorbij Van Eyck gepasseerd met de auto. Direct efkes langs de kant gezet om eens in de etalage te kijken.
Stonden daar mooie fietskes
Ben maar een beginnerke en zeker geen kenner zoals het grootste deel op dit forum maar die bikes konden mij absoluut bekoren.
Vooral diene Merida vond ik prachtig. Van afmontage enzo heb ik hoegenaamd geen verstand maar 't zag er mij meer dan deftig uit...
Zal daar misschien toch eens moeten passeren als de winkel open is
Stonden daar mooie fietskes
Ben maar een beginnerke en zeker geen kenner zoals het grootste deel op dit forum maar die bikes konden mij absoluut bekoren.
Vooral diene Merida vond ik prachtig. Van afmontage enzo heb ik hoegenaamd geen verstand maar 't zag er mij meer dan deftig uit...
Zal daar misschien toch eens moeten passeren als de winkel open is
Van eyck sport
Ik ben gisteren nog bij van Eyck geweest .
Deze is een redelijk grote winkel en goed van prijs.
Ben wel op nieuw adres geweest in Geel omdat in tessenderlo verleden jaar is afgebrand
Goede en degelijke winkel goedkoop serc-vice ook geen probleem.
Een aanrader
Deze is een redelijk grote winkel en goed van prijs.
Ben wel op nieuw adres geweest in Geel omdat in tessenderlo verleden jaar is afgebrand
Goede en degelijke winkel goedkoop serc-vice ook geen probleem.
Een aanrader