Canyon 2007

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

scelter wrote:De site van Canyon is niet bereikbaar. Zouden ze er dan toch aan begonnen zijn? :drunk:
Ik kon er net op. Ik denk niet dat 't voor deze week gaat zijn. 't Begint wel schandalig lang te duren. Half oktober is half december geworden. Er werd mij zelfs in augustus gezegd dat de modellen in september bekend zouden zijn. Gelukkig heb ik nog model 2006 kunnen bestellen. Als ik nu al twee maanden zat te wachten op de nieuwe site, dan had ik een ander merk gekocht. Veel mensen haken af om deze reden. Hier moeten ze de volgende keer toch iets aan doen.
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

SusXT wrote:
scelter wrote:De site van Canyon is niet bereikbaar. Zouden ze er dan toch aan begonnen zijn? :drunk:
Ik kon er net op. Ik denk niet dat 't voor deze week gaat zijn. 't Begint wel schandalig lang te duren. Half oktober is half december geworden. Er werd mij zelfs in augustus gezegd dat de modellen in september bekend zouden zijn. Gelukkig heb ik nog model 2006 kunnen bestellen. Als ik nu al twee maanden zat te wachten op de nieuwe site, dan had ik een ander merk gekocht. Veel mensen haken af om deze reden. Hier moeten ze de volgende keer toch iets aan doen.
inderdaad, ik stap over naar orbea...
heb de grandcanyon comp besteld, en dacht mn bestelling dan te wijzigen in een grandcanyon 9.0
maar het duurt mij toch iets te lang, elke week minstens 3 keer de site checken.. noppes.

foert, mijn besluit staat vast, orbea it will be
hebben ze enkel aan hun slecht timemanagement te danken want voorts topfietsen.. ze kunnen er maar hun lessen uit trekken
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Image

:-D
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Scelter slaat de nagel op de kop :-)

Prachtige fietsjes die van Canyon, maar zo lang wachten op de nieuw modellen en dan nog een paar maanden op de levering zelf...
Daar heb ik het geduld niet voor
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

nieuwe canyonsite staat online!

weliswaar nog int duits
ma toch chique dinges
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Vette site.

Een eerste zaak dat me opvalt: de afmontage van de nerve rc7 en xc7 is identiek op de remmen na. Bij de rc7 krijg je k24's en bij de xc7 bianco's. Toch kosten beiden fietsen evenveel. Waarom dan de duurdere remmen bij de XC7?

Btw: die geile features zijn echt wel geil. Check hun positioneringssysteem en kinematic maar eens.
jsteeno
Mountainbiker

Post by jsteeno »

Diene grandcanyon 7.0 wordt de mijne =P~ :drunk:
.....als ik genoeg poen krijg met de feestdagen [-o<
Last edited by jsteeno on Thu 14 Dec 2006 10:07, edited 1 time in total.
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

Een Canyon stond al van begin 2006 op mijn verlanglijstje, Ik stond wel steeds voor het dilemma XC-9 of RC-9.Omdat geen van beide modellen nog verkrijgbaar was midden 2006 werd het wachten op de 2007 modellen.(en wachten, en wachten….)
De Summerbike plus dag besliste er plots anders over, na de test van de Endorfin VP4-sl werd het liefde op het eerste zicht, dit was voor mij de ideale combinatie, het sportieve en lichtgewicht van de RC en het comfort van de XC verenigd in één fiets.
(alleen de prijs was minder positief, maar ge weet hoe dat gaat met verliefdheid hé)
Intussen bol ik al dik drie maanden rond met mijn droombike.
Canyon is dus ook aan mij een potentiële klant verloren en ik zal lang niet de enige zijn.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Canyon een slechte keuze is, absoluut niet, prijs/kwaliteit is het top!
O²biker
Mountainbiker

Post by O²biker »

Grandcanyon 9.0 =P~ of RC 7.0 =P~

Vette site !!

Image

Als da de RC7.0 is... dan wordt hij de mijne :wink:
edse
Mountainbiker

Post by edse »

idd echt machtige site.
Nu nog in het nederlands en dan begrijp ik er ook nog iets van #-o
Maar ben al wreed content dat we nu eigenlijk kunnen genieten van al dat moois. =P~
Post Reply