ook carstyling allez
Tuning topic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
pctunner01
- Mountainbiker
- Fat_d
- Mountainbiker
- Location: alu 7005 frame, full lX-Deore, token carbon, ritchey parts.
XeRpiO wrote:Yups, that's meJ!nX wrote:zijde gij polo-boost?? hebt gij ook nie es een wheelie-filmke gemaakt met camera op motor da eindigde op ne babbel met de mannen int blauw?XeRpiO wrote:Ik heb ook nog met een getunde ketel gereden, maar toen ik serieus met de moto zen beginnen vlammen was die intresse snel over.![]()
![]()
Ach poloboost!!
Mij moete dan ook kennen den U-God.
Zijde nog altijd met dat lekker vrouwke van u
- Fat_d
- Mountainbiker
XeRpiO wrote:Yups, that's meJ!nX wrote:zijde gij polo-boost?? hebt gij ook nie es een wheelie-filmke gemaakt met camera op motor da eindigde op ne babbel met de mannen int blauw?XeRpiO wrote:Ik heb ook nog met een getunde ketel gereden, maar toen ik serieus met de moto zen beginnen vlammen was die intresse snel over.![]()
![]()
Ach poloboost!!
Zijde nog altijd met dat lekker vrouwke van u
- XeRpiO
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson
Ha de U-God, das begot lang geleden.Fat_d wrote:XeRpiO wrote:Yups, that's meJ!nX wrote: zijde gij polo-boost?? hebt gij ook nie es een wheelie-filmke gemaakt met camera op motor da eindigde op ne babbel met de mannen int blauw?![]()
![]()
Ach poloboost!!
Zijde nog altijd met dat lekker vrouwke van u![]()
Alles goe met u?
Ja ik ben nog met da lekker vrouwke en wij zijn in blijde verwachting van onze eerste bengel
- Fat_d
- Mountainbiker
Mee mij ook alles goed! Wij verwachten ook onze eerste bengel -> feest, feest!!!XeRpiO wrote:Ha de U-God, das begot lang geleden.Fat_d wrote:XeRpiO wrote: Yups, that's me![]()
![]()
Ach poloboost!!
Zijde nog altijd met dat lekker vrouwke van u![]()
Alles goe met u?
Ja ik ben nog met da lekker vrouwke en wij zijn in blijde verwachting van onze eerste bengel![]()
Tuningzaad kiemt niet meer, ander zaad wel
stef 78 van tb inderdaad! Heb mijn verstand gekregen en spendeer nu alles aan whisky en velo's lol
- tafelpoot
- Mountainbiker
Fry wrote:
daar ben je fout in, een achterwielaangedreven auto gaat van nature beter optrekken. Waarom zouden anders mercedes en BMW achterwielaangedreven zijn bv. Bij het optrekken kantelt de auto naar achter en komt er dus meer druk (=grip) op de achterste banden. Bij zwaar optrekken vanuit stilstand met een voorwiel aangedreven auto heb je heel makkelijk wheelspin.
klein detail, BMW en Mercedes zijn niet achterwiel aangedreven om sportief te zijn hoor, dat is uit "traditie", vroeger was het makkelijker om achterwiel aandrijving te doen, en ze zijn er niet van afgestapt.
ik zeg niet dat dit negatief of positief is, gewoon een opmerkingetje
meer staan der niet opde pc