VT4-docusoap rond Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
ivo wrote:Dan zal het seizoen er wel opzitten zeker.
Au contraire, dat is meteen stof voor minimum 3 seizoenen. VT4 zal u dankbaar zijn voor zoveel inspiratie
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
amaai, de discussie blijft verder lopen...
op de site staat er hier een kort interview met the man himself...
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=1&
op de site staat er hier een kort interview met the man himself...
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=1&
Ivo, gij wordt beter met de jaren, ik moet tegenwoordig zelfs lachen met uw postsivo wrote:Mijn gedacht. Ik heb categoriek geweigerd toen ze mij ongeveer hetzelfde voorstelden (en dat is voor een keer geen geleuter).sonic wrote:jammer dat filip kiest voor die soap!! ik kijk nogtans op naar filip, maar als hij daaraan begint heeft hij afgedaan!!
De redenering klopt niet dat de TV slecht is voor de carrière van een sportman.
het eerste seizoen van wellens en wee werd er zeer intensief gedraaid rond Bart Wellens.
Hij won toen 23 wedstrijden waaronder het bk en het wk.
Toen hij het volgend seizoen slecht reed was het direct de schuld van de TV. Dat hij twee weken voor de competitiestart nog op krukken rondliep na zijn beeninfectie, dat hij twee weken voor de competitiestart nog altijd geen sponsor had ( gedoe met spaarselect) , dat bij de competitiestart in erpe-Mere zijn ploegmaat Tim Pauwels overleden was ...daar werd niet over gepraat. De tv was de schuldige voor zijn slechte prestaties.Bart en zijn entourage hebben dit altijd tegengesproken zoals nu ook weer in het korte interview met Filip op uw site blijkt.
Tv is nu eenmaal een gemakkelijke stok om mee te slaan als het slecht gaat. ' t is allemaal de schuld van die mannen van de TV.
Nu recent moest Roland Liboton voor het WK in zeddam nog eens zo nodig stellen dat W&W slecht/schadelijk is voor Fidea.
Stybar werd wereldkampioen bij de belofte, Erwin won en Bart werd er door een knap staaltje ploegenspel tweede. Ook de schuld van de Tv waarschijnlijk...
het eerste seizoen van wellens en wee werd er zeer intensief gedraaid rond Bart Wellens.
Hij won toen 23 wedstrijden waaronder het bk en het wk.
Toen hij het volgend seizoen slecht reed was het direct de schuld van de TV. Dat hij twee weken voor de competitiestart nog op krukken rondliep na zijn beeninfectie, dat hij twee weken voor de competitiestart nog altijd geen sponsor had ( gedoe met spaarselect) , dat bij de competitiestart in erpe-Mere zijn ploegmaat Tim Pauwels overleden was ...daar werd niet over gepraat. De tv was de schuldige voor zijn slechte prestaties.Bart en zijn entourage hebben dit altijd tegengesproken zoals nu ook weer in het korte interview met Filip op uw site blijkt.
Tv is nu eenmaal een gemakkelijke stok om mee te slaan als het slecht gaat. ' t is allemaal de schuld van die mannen van de TV.
Nu recent moest Roland Liboton voor het WK in zeddam nog eens zo nodig stellen dat W&W slecht/schadelijk is voor Fidea.
Stybar werd wereldkampioen bij de belofte, Erwin won en Bart werd er door een knap staaltje ploegenspel tweede. Ook de schuld van de Tv waarschijnlijk...
Het is ooit wel anders geweestBiestie1 wrote:Ivo, gij wordt beter met de jaren, ik moet tegenwoordig zelfs lachen met uw postsivo wrote:Mijn gedacht. Ik heb categoriek geweigerd toen ze mij ongeveer hetzelfde voorstelden (en dat is voor een keer geen geleuter).sonic wrote:jammer dat filip kiest voor die soap!! ik kijk nogtans op naar filip, maar als hij daaraan begint heeft hij afgedaan!!
p.s. en dat van dat weigeren was nu eens niet om te lachen, maar ja dat heb je ervan: "boy cries woolf".
Last edited by ivo on Thu 16 Feb 2006 18:42, edited 1 time in total.