nut van spatborden?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
The Duck
Mountainbiker

Post by The Duck »

ik heb geen spatbord...
bij aankoop van de bike, wel eerbij gevraagt.
Maar ik heb ze er nooitopstaan
1) het staat voor geen meter
2)veel nut vind ik het niet hebben, met dit weer wordt ge toch sowieso vuil(maar dat voorspatbord kan mss toch handig zijn voor de modder in je ogen,waar ik nogal last van heb soms)
3) natte rug? :roll: wat dan ongewenste afkoeling geeft? nooit geen last van(trouwens draag toch een camelbak en de rest is waterdicht van kledij dus...
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

The Duck wrote:ik heb geen spatbord...
dus...
Sorry ik ben misschien wa rechtuit, maar ik ben compleet tegen spatborden!
1) heeft geen zicht op een mtb
2) streven naar min gewicht en dan alle tierlantijntjes erop (spatborden, verschillende tools enz)
3) commercieel, zie maar naar de enorme keuze (sport is zo al duur genoeg!)
4) vuil blijft kleven ts spatborden en banden (gewicht en hinder)
5) meestal simpele montage, waardoor veel verlies of afbreken van spatborden (ik heb er al veel zien liggen onderweg en al veel rechtgeduwd al rijdend)
6) .....we zijn toch geen janetten hé. :lol: wassen, douchen, afspuiten en onderhouden.
Met of zonder spatborden blijft dit gelijk.

Enfin iedereen zijn eigen keuze, maar 't is ni omdat ik val dat er volgende week wieltjes naast mijn bike staan, en vermits het koud zal worden plaats ik er ook nog eens CV op (met gas want das lichter dan stookolie :-D :-D :-D )
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

wel ik em ook geen spatbord en ja je poepe komt nat en vuil als het nat en vuil weer is idd maar als je nu rijdt en je stoept en je duwt en trekt dan sta je daar toch niet bij stil dat je poepe nat en vuil is ale ik toch niet.
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

en vooraan heb ik da ook nie maar ga mij wel ne bril s aanschaffen en int vervolg men mond toehouden,nog nooit gras gegeten maar slijk wel, :bounce: :bounce:
Post Reply