Hoi Enzo
Ik kan bijna altijd de zondagvoormiddag.
Ik denk dat ik zondag 15/10 naar lummen ga of naar dessel weet het nog niet goed.
Laat maar iets weten als je mee wil.
Groetjes Danny
Beginneling uit Hasselt
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
hallo danny kun jij ook op een donderdag namidag bike want zondag rij ik met de club mee ik wil wel eens gezamelijk meerijden met iedereen op een zaterdag maakt niet uit waar of wanneer als we maar eens een ritje doen
en ik ben van borgloon ik kan altijd wel afkomen
en des noods op ene zaterdag maar normaal komt het lieveke dan af dus dan gaat het wat moelijk zijn he maar in de grootste nood kunnen we op ene zondagnamidag wel aans gaan maar dan heb ik al met de club gaan bike dus waarschijnlijk ben ik dan altijd stik kapot dus
groetjes geof
en ik ben van borgloon ik kan altijd wel afkomen
en des noods op ene zaterdag maar normaal komt het lieveke dan af dus dan gaat het wat moelijk zijn he maar in de grootste nood kunnen we op ene zondagnamidag wel aans gaan maar dan heb ik al met de club gaan bike dus waarschijnlijk ben ik dan altijd stik kapot dus
groetjes geof
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Zondag 22 oktober
Wie wil er de meylandtroute meerijden op zondag 22 oktober? Ik was van plan om vanuit hasselt te vertrekken (langs het kanaal op) richting bovy om dan de rode en groene lus te doen en dan via het kanaal terug naar huis te rijden. Ik weet wel niet of ik goed genoeg ben om jullie allemaal te volgen maar ja...
Ik heb dezelfde route vorige week gereden en kwam (om jullie een idee te geven) uit op een gemiddelde van iets boven de 24km/u (voor de totale 45km van thuis tot
thuis).