Met den otto hé.
Maximum daalsnelheid ?
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
gisteren 210 per uur op den A12 tussen Meise en Londerzeel in den bergaf.
Met den otto hé.
Met den otto hé.
- pikethebike jr
- Mountainbiker
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
en wat zou er op dat moment door die vlieg haar hoofd gaan denkt ge?
haar gat natuurlijk!

haar gat natuurlijk!
En wat zou er door het hoofd gaan van een motorbestuurder die beseft dat er aan 250km/h de controle verliest over z'n motor. Tomates concassées zijn er niets bij.
Anyway, ontopic: mijn max. daalsnelheid is voorlopig nog 60.4km/h. Op de bergaf van het Krabbos in Dworp. Het had een stuk meer kunnen zijn, maar ik moest remmen voor de auto's die op dat stuk ook maar 60km/u mogen. Wanneer ik die bergaf eens kan rijden buiten het spitsuur zal die max. speed wel verbroken worden. Da geeft wel een onbeschrijfelijke adrenaline rush, die snelheid (en da was nog maar 60/u). Ik droeg wel een helm, maar toch denk je (ik toch) niet helder na over de gevolgen van een val aan die snelheid. Maar het is toch leuker om je geen zorgen te maken, en te genieten van de rush.
ps@ iedereen: Hallo, dees is m'n eerste post op dit forum.
Anyway, ontopic: mijn max. daalsnelheid is voorlopig nog 60.4km/h. Op de bergaf van het Krabbos in Dworp. Het had een stuk meer kunnen zijn, maar ik moest remmen voor de auto's die op dat stuk ook maar 60km/u mogen. Wanneer ik die bergaf eens kan rijden buiten het spitsuur zal die max. speed wel verbroken worden. Da geeft wel een onbeschrijfelijke adrenaline rush, die snelheid (en da was nog maar 60/u). Ik droeg wel een helm, maar toch denk je (ik toch) niet helder na over de gevolgen van een val aan die snelheid. Maar het is toch leuker om je geen zorgen te maken, en te genieten van de rush.
ps@ iedereen: Hallo, dees is m'n eerste post op dit forum.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
185 km/uur.met de mountainbike mooi vast op de trekhaak.
zonder trekhaak(en bijbehorend autoke) rond de negentig goed bergaf,met schijfrembike,want dan weet ik te minste,kan nog stoppen 
- Max Power
- Mountainbiker
of misschien dachten ze wel: wa ne knappe kerelPathos wrote:Gisteren 63.2km/u op een vlakke baan !!! Trapfrequentie was toen 127 das VEEL !! Had wel een stormwind in mijn voordeel. Er waren twee "oudere" mannen op koersfiets , die in tegengestelde richting naar mij aan het lachen waren . Die mannen zullen gedacht hebben ziet die zot daar GAAAAN .