Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Dat dorp op de rode lus is waarschijnlijk Ottenburg. Hier is trouwens ook het beginpunt van de rode lus. Als je dus aan dat café komt moet je nu rechtsaf (vroeger moest je hier rechtdoor). Om daarna de eerste links te nemen. Net na de hoek kan je ofwel rechtdoor om de rode lus te rijden of linksaf om naar het startpunt (voetbalveld) te rijden. Als je dan rechtdoor rijd moet je ongeveer na 700m links. Hier staat het pijltje vlakbij het verkeersbord dat aangeeft dat de straat doodloopt. Begrijp je? 
-
nicolasbxl
- Mountainbiker
Post by nicolasbxl »
dan doe ik inderdaad nog iets verkeerd denk ik
soit deze morgen de 3 parcours op 1u35min gereden, en dit met een voorwiel waar een spaak van mankeert en een achterwiel waar een slag in zit :D
soit deze morgen de 3 parcours op 1u35min gereden, en dit met een voorwiel waar een spaak van mankeert en een achterwiel waar een slag in zit :D
-
nicolasbxl
- Mountainbiker
Post by nicolasbxl »
zoals ik al zei mis ik ergens een stuk in ottenburg denk ik
ik zou wel eens iemand willen volgen om zeker te zijn, maar ik ben al 2x gaan fietsen met een verstuikte voet die maar niet wilt genezen wat me tot het vermoeden leidt dat hij eerder gebroken dan verstuikt is
misschien toch eens langs de dokter gaan... wat dan weer een uitstekende gelegenheid is voor die hoognodige fietsreparatie
ik zou wel eens iemand willen volgen om zeker te zijn, maar ik ben al 2x gaan fietsen met een verstuikte voet die maar niet wilt genezen wat me tot het vermoeden leidt dat hij eerder gebroken dan verstuikt is
misschien toch eens langs de dokter gaan... wat dan weer een uitstekende gelegenheid is voor die hoognodige fietsreparatie
ik ben hem vandaag voor de eerste keer gaan rijden en ik was aangenaam verrast,op de bepijling na dan
.Al bij al viel het nog mee maar aan da voetbalveld op rood zijn wij een lange asfaltbaan naar beneden gereden en enkele km's geen pijl tegengekomen, dan maar teruggedraaid richting voetbalveld zagen we daar een pijltje staan, dat vonden we nogal raar, da ge achteruit moet kijken om een pijlt te zien dus zijn we voor alle zekerheid maar helemaal terug tot aan da voetbalveld gereden, zagen we daar een pijltje rechtdoor staan
gelukkig dat we zijn teruggedraaid anders hadden we het schoonste stuk gemist.Enkele afdalingen waren wel zeer tof
en er hing zelfs al een spat modder op mijne vélo
op de terugweg naast die vijvers heb ik JO nog zien rijden denk ik op de baan maar ik reed te hard om nog te roepen 
SPECI wrote: op de terugweg naast die vijvers heb ik JO nog zien rijden denk ik op de baan maar ik reed te hard om nog te roepen
Jep da kan goe zijn , ben daar gepasseerd rond 3h10 , was juist vertrokken voor een toereke ( is mijn streek he )....wel op de baan , ik ree aan de overkant zeker en was er gene tractor met veewagen achter mij .
Volgende keer harder roepen he .
en da van da spatje modder , op 3 plaatsen is er altijd modder , ook al is het lang droog weer .
jo