26-06-2016 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
alexhaemers
- Mountainbiker
- Location: Scott speedster 20 2015 - KTM ultra team 29 2015 - epic fully 2018
Re: 26-06-2016 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)
Post by alexhaemers »
hopelijk zijn de weergoden gelukkig en laten ze de rest van de week alles drogen

- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
strak plan! nu nog hopen op goed weer, en dat mijn loon nog wordt gestort, bike heeft nog onderhoudje nodiglowie wrote:DAG-INSCHRIJVING :
Voor wie ter plaatse wilt inschrijven is er een vlotte regeling via chronorace.
Alle info vindt je op
https://www.chronorace.be/inscriptions/ ... NodxnfUzIs" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reindert
- Mountainbiker
Lowie: vraagje voor jou.
Passeert de rdhf langs camping Du Moulin in Malmedy? Bevercé?
Mijn vrouw en kinderen hadden het plan om daar vanaf de camping tot een stukje voorbij de steengroeve te gaan wandelen/stenen gooien in de rivier ..
Ik geloof dat dat een stukje vaste route is, blauw 1,2. Dacht ik.
Gaat ze daar best wegblijven? Of passeren we daar niet...
Alvast bedankt
Mijn vrouw en kinderen hadden het plan om daar vanaf de camping tot een stukje voorbij de steengroeve te gaan wandelen/stenen gooien in de rivier ..
Ik geloof dat dat een stukje vaste route is, blauw 1,2. Dacht ik.
Gaat ze daar best wegblijven? Of passeren we daar niet...
Alvast bedankt
Enkel de lange afstand passeert door de camping, maar niet langs de brede weg naar de steengroeve. Die brede weg is dus "bike-vrij" tot een paar honderd meter voorbij de steengroeve : daar rijden ze door de rivier en dan verder stroomopwaarts door de valleiReindert wrote:Lowie: vraagje voor jou.
- Reindert
- Mountainbiker
Ok. Dan weet ik het denk ik.
Ze wandelt met de mannen inderdaad vanaf de camping langs de brede weg.
Meestal tot aan dat klein open plaatsje waar een picknicktafel in de kant verscholen staat. Ik vermoed dat dat de plaats is waar jij zegt dat we zullen door de rivier rijden. Daar liggen wat grote platte stenen in het water. Klopt?
Laatste vraag: zal ze met haar wagen op het parkingske links van de camping geraken? Waar nu de nieuwe asfalt ligt...
Merci nog eens en bedankt voor de fantastische snelle feedback
Ze wandelt met de mannen inderdaad vanaf de camping langs de brede weg.
Meestal tot aan dat klein open plaatsje waar een picknicktafel in de kant verscholen staat. Ik vermoed dat dat de plaats is waar jij zegt dat we zullen door de rivier rijden. Daar liggen wat grote platte stenen in het water. Klopt?
Laatste vraag: zal ze met haar wagen op het parkingske links van de camping geraken? Waar nu de nieuwe asfalt ligt...
Merci nog eens en bedankt voor de fantastische snelle feedback
2 keer yes !Reindert wrote: Daar liggen wat grote platte stenen in het water. Klopt?