SPECI wrote:Cannonneke wrote: mountainbike no problem maar da lopen![]()
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Is er op internet ergens meer info te vinden over die winterduatlon?Cannonneke wrote:En zeggen dat de winterduatlon van Kasterlee (net voor nieuwjaar) bestaat uit 15 km lopen, 3x de volledige route van Herentals en dus 105 km MTB en dan nog eens 30 km lopen
iemand zin![]()
vorig jaar was het de eerste keer en regende het een hele tijd. De winnaar deed er meer dan 8 uur over
- LuckyIron
- Mountainbiker
blijkbaar niet echt veel info te vinden. Klein stukje op de site van de Vlaamse Triathlon & Duathlon Liga.
Wedstrijddetails Winterduathlon Kasterlee
moest ge meedoen : veel succes
Wedstrijddetails Winterduathlon Kasterlee
moest ge meedoen : veel succes
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Vorig jaar was er een site, maar die is er blijkbaar (voorlopig) niet meer.
Hier een verslagje van een deelnemer : http://www.wtt2000.be/www/default.asp?i ... t=19&mnu=1
Hier een verslagje van een deelnemer : http://www.wtt2000.be/www/default.asp?i ... t=19&mnu=1
vandaag den volledige toer twee keer gedaan en ik moet zegge dat em er nu heel goed bereidbaar bij ligt. ik zou nu niet langer meer wachten, want als het enkele dagen droger is, zal het weer van da los zand zijn.SPECI wrote:maandag was het heel goed bereidbaar behalve op de single tracks.Daar lag er veel slijk maar da zal nu wel weg zijn denk ik
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Ik ben er daarstraks ook gaan reiden (tja, ik zou me een zonderling beginnen voelen als ik een lange ij zou gebruiken?!?
)
Ik was vrij laat vertrokken en heb me door de invallende duisternis moeten beperken tot enkel de blauwe lus. En deze lag er perfect bij!!!
Ik was vrij laat vertrokken en heb me door de invallende duisternis moeten beperken tot enkel de blauwe lus. En deze lag er perfect bij!!!