Za 7/03/15 en Zo 8/03/15 Rekkem : 16de smokkelaarstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Re: Za 7/03/15 en Zo 8/03/15 Rekkem : 16de smokkelaarstocht

Post by dark dingo »

Ik zou nu 10 euro geven om deze tt te rijden!! :wink: :lol: Door omstandigheden op het laatst moeten afzeggen :( maar 12 en 13 maart 2016 zijn reeds genoteerd!! Proficiat met jullie organisatie en de vele goede commentaren....zoals telkenjare :wink: tot ergens ten velde...
dingo 8)
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

euh wrote:Ik heb vanmorgen de 55 gereden die er 60 bleken te zijn. Thuis gekomen met 70,61km op de teller. En ik moet zeggen, kheb af gezien. Ik was verrast door de wind en heb mij opgeblazen...

Verder zeeg goed uit gepijld, vriendelijke mensen aan de ruime bevoorrading en moinette achteraf. Wat wil een mens nog meer... =D>
mysterie van 55km die 60km bleken te zijn:
splitsingsbord op zondagvoormiddag gesaboteerd, pijl naar links werd weggenomen [-X
Waardoor 55km 60km werd! Niet erg, 5km veel offroad en vlot te fietsen door mooie weer.
Hebben we maar laat te weten gekomen en nog vlug hersteld =D>
Image

Velen toch links gefietst voor de 55km, want een splitsing met slechts één richting is niet logisch #-o
Een eindje verder een 2de slitsing wel OK met nog 5km extra met mooie kasseistrook voor de 75km :bounce:
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Goed gedaan , Key Bones =D>
Prima organisatie, prima rit, voldoende off-road
Rond 7.40 gestart en er was al veel 'roering' in de wijk. :bounce:
Mijn 1e terrasje van '15 was een feit ( na de rit é 8) )

@ Hans76 : vorige week na 4 km je bikemakkers al verloren, zaterdag na 3 km :-k
Rij je alléén volgende week in Thuin :-" :-"
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

filiep72 wrote:
@ Hans76 : vorige week na 4 km je bikemakkers al verloren, zaterdag na 3 km :-k
Rij je alléén volgende week in Thuin :-" :-"
Het zal alleszins niet met jou zijn :-)
Ga jij maar lekker gaan vissen :-)
euh
Mountainbiker

Post by euh »

Dekker wrote:
euh wrote:Ik heb vanmorgen de 55 gereden die er 60 bleken te zijn. Thuis gekomen met 70,61km op de teller. En ik moet zeggen, kheb af gezien. Ik was verrast door de wind en heb mij opgeblazen...

Verder zeeg goed uit gepijld, vriendelijke mensen aan de ruime bevoorrading en moinette achteraf. Wat wil een mens nog meer... =D>
mysterie van 55km die 60km bleken te zijn:
splitsingsbord op zondagvoormiddag gesaboteerd, pijl naar links werd weggenomen [-X
Waardoor 55km 60km werd! Niet erg, 5km veel offroad en vlot te fietsen door mooie weer.
Hebben we maar laat te weten gekomen en nog vlug hersteld =D>
Image

Velen toch links gefietst voor de 55km, want een splitsing met slechts één richting is niet logisch #-o
Een eindje verder een 2de slitsing wel OK met nog 5km extra met mooie kasseistrook voor de 75km :bounce:
Dit zou het wel geweest kunnen zijn :) Ik kan mij niet echt herinneren dat ik een splitsing verkeerd gereden heb, maar dit is de enige logische verklaring.

Chapeau trouwens, om op te sporen waar het probleem lag/ligt! Veel organisaties zouden hier niet meer naar omkijken. =D> =D>
Br0
Mountainbiker

Post by Br0 »

slooverke wrote:
Br0 wrote:Slechte bepijling en 5 euro voor een gewone TT vind ik veel geld. Nog en geluk dat het mooi weer was.
Als U de enige bent die hier negatieve commentaar geeft over de prijs en het parcours, dan zou ik me toch serieus vragen stellen bij mezelf......... over de TT te Dikkebus vroeg je om geen modder te hebben, en als er hier een mooi perfect berijdbaar parcours wordt aangeboden met 3 bevoorradingen én een hot dog bij aankomst voor de prijs van 5 euro is het te veel geld......... dan heb ik een goede raad, ga overal de BLOSO route's rijden, die kosten niks en tis ook "gewoon" en er heeft niemand werk om iets te organiseren of uit te pijlen....... [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
Dit is mijn mening. Ik vond 5 euro te veel geld voor een TT!! Andere tt vragen 3 euro, zijn deze dan minderwaardig? Integendeel!

Nogmaals mijn mening en je hoeft mij niet persoonlijk aan te vallen.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Br0 wrote:
slooverke wrote:
Br0 wrote:Slechte bepijling en 5 euro voor een gewone TT vind ik veel geld. Nog en geluk dat het mooi weer was.
Als U de enige bent die hier negatieve commentaar geeft over de prijs en het parcours, dan zou ik me toch serieus vragen stellen bij mezelf......... over de TT te Dikkebus vroeg je om geen modder te hebben, en als er hier een mooi perfect berijdbaar parcours wordt aangeboden met 3 bevoorradingen én een hot dog bij aankomst voor de prijs van 5 euro is het te veel geld......... dan heb ik een goede raad, ga overal de BLOSO route's rijden, die kosten niks en tis ook "gewoon" en er heeft niemand werk om iets te organiseren of uit te pijlen....... [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
Dit is mijn mening. Ik vond 5 euro te veel geld voor een TT!! Andere tt vragen 3 euro, zijn deze dan minderwaardig? Integendeel!

Nogmaals mijn mening en je hoeft mij niet persoonlijk aan te vallen.

:-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-"
Post Reply