Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Ik hoop dat deze persoon nu echt wel doorheeft dat die een helm moet dragen:kazzz wrote:Zoals ik in mijn vorige post al zei: veel zonder helm ze. Ik ben er zeker een 8 tegengekomen en heb lang niet alle foto's gezien.

-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Auw... Die foto is nu al een internethit
Ik snap echt niet waarom ze geen helm opzetten. Mij stoort die helm totaal niet. Ze beseffen dan nog geen eens dat ze onverzekerd rondrijden.
Ik wou toch ook nog effe zeggen dat dit een supertochtje was. Dit was de derde keer hier voor mij en telkens weer worden er nieuwe single tracks toegevoegd. Dat belooft voor de komende jaren
Hier moet echt al veel werk en tijd ingekropen zijn.
De club vermeldde zelf op hun flyers dat het een vlakke tocht is. Awel dat is toch een beetje té eerlijk vind ik. Als er in de Kempen organisaties durven spreken over (licht) heuvelachtig, dan mogen jullie dat zeker.
Zonder twijfel tot volgend jaar!
Ik snap echt niet waarom ze geen helm opzetten. Mij stoort die helm totaal niet. Ze beseffen dan nog geen eens dat ze onverzekerd rondrijden.
Ik wou toch ook nog effe zeggen dat dit een supertochtje was. Dit was de derde keer hier voor mij en telkens weer worden er nieuwe single tracks toegevoegd. Dat belooft voor de komende jaren
Hier moet echt al veel werk en tijd ingekropen zijn.
De club vermeldde zelf op hun flyers dat het een vlakke tocht is. Awel dat is toch een beetje té eerlijk vind ik. Als er in de Kempen organisaties durven spreken over (licht) heuvelachtig, dan mogen jullie dat zeker.
Zonder twijfel tot volgend jaar!
wat de helmen betreft: overlaatst hier iemand vriendelijk op aangesproken en bijna op mijn bakkes gekregen omdat ik het hem vriendelijk zei! Ben ik dan zo fout om het volgende spreekwoord onder bovenstaande foto te willen plaatsen?: "wie niet horen wil moet voelen"!
al hoop ik toch dat hij geen ernstige kwetsuren er aan heeft over gehouden (al blijf ik er bij dat een blauwe plek bij het spreekwoord hoort)
al hoop ik toch dat hij geen ernstige kwetsuren er aan heeft over gehouden (al blijf ik er bij dat een blauwe plek bij het spreekwoord hoort)
schuppe wrote:wat de helmen betreft: overlaatst hier iemand vriendelijk op aangesproken en bijna op mijn bakkes gekregen omdat ik het hem vriendelijk zei! Ben ik dan zo fout om het volgende spreekwoord onder bovenstaande foto te willen plaatsen?: "wie niet horen wil moet voelen"!
Laat de mensen die geen helm dragen daar toch zelf over beslissen het is hun leven hé.
Ik zou er ook niet tegen kunnen dat er een wildvreemde me aanspreekt over iets wat ik zelf moet beslissen.
Even voor de duidelijkheid, ik draag altijd mijn helm tijdens het fietsen!
grtz
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik wou hier graag een foto van de twee helften van mijn helm publiceren maar ik ben geen kei in het hanteren van de moderne media. Bij een val is mijn helm gewoon middendoor gebroken, heb ook niet de moeite gedaan hem aan elkaar te lijmen. Ik wil enkel zeggen: enkele ribben gebroken, schaafwonden, maar met mijn hoofd, hersenen, alles OK! Ik fiets weer. Van een helm mag je niet alle heil verwachten, zonder, zou ik niet meer op dit forum mijn zegje kunnen doen.
Eerst en vooral een dikke pluim aan de organisatie
Om op het voorval van het al dan niet dragen van een helm terug te komen
Persoonlijk vind ik dit een basis uitrusting om een toertocht mee te rijden
Door het rijden in groep gaan mensen dingen doen die ze nog niet helemaal beheersen of kunnen
De persoon in kwestie zal gedacht hebben ik ga voor ne schone foto inplaats voor de chicken run (die foto heeft hij )
Op die plaats kon je perfect de drop ontwijken
Hiermee wil ik zeggen
Op deze tocht heb ik tot twee maal een val voor mij kunnen ontwijken (dit kan met mij ook gebeuren)
Dan zal je wel blij zijn indien je erover vliegt dat je dan een helm draagt en of een bril al is het ene uit de lidl of aldi
Je hebt ook maar twee ogen
Om op het voorval van het al dan niet dragen van een helm terug te komen
Persoonlijk vind ik dit een basis uitrusting om een toertocht mee te rijden
Door het rijden in groep gaan mensen dingen doen die ze nog niet helemaal beheersen of kunnen
De persoon in kwestie zal gedacht hebben ik ga voor ne schone foto inplaats voor de chicken run (die foto heeft hij )
Op die plaats kon je perfect de drop ontwijken
Hiermee wil ik zeggen
Op deze tocht heb ik tot twee maal een val voor mij kunnen ontwijken (dit kan met mij ook gebeuren)
Dan zal je wel blij zijn indien je erover vliegt dat je dan een helm draagt en of een bril al is het ene uit de lidl of aldi
Je hebt ook maar twee ogen