13/3/05 Run-Bike-Run Geel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik zal eens vriendelijk wuiven als ik u kom voorbij gestoven na efkens in uw wiel gehangen te hebben. :lol:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik met mijn grote bek altijd...tegen een supertijd de eerste 4km gelopen. tegen een eigen recordtijd de eerste ronde gemountainbiked. en vanaf toen zag ik mezelf in de vernieling gaan. :( ik heb de 2de ronde nog een beetje doorgepeerd maar de laatste ronde biken ging niet meer en heb toen wijselijk beslist om op te geven. :( volgend jaar beter.
_eli_
Mountainbiker

Post by _eli_ »

daelman wrote:ik met mijn grote bek altijd...tegen een supertijd de eerste 4km gelopen. tegen een eigen recordtijd de eerste ronde gemountainbiked. en vanaf toen zag ik mezelf in de vernieling gaan. :( ik heb de 2de ronde nog een beetje doorgepeerd maar de laatste ronde biken ging niet meer en heb toen wijselijk beslist om op te geven. :( volgend jaar beter.
Dan heeft zelfs de sloerie u er afgereden!
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

ielaaj wrote:
daelman wrote:ik met mijn grote bek altijd...tegen een supertijd de eerste 4km gelopen. tegen een eigen recordtijd de eerste ronde gemountainbiked. en vanaf toen zag ik mezelf in de vernieling gaan. :( ik heb de 2de ronde nog een beetje doorgepeerd maar de laatste ronde biken ging niet meer en heb toen wijselijk beslist om op te geven. :( volgend jaar beter.
Had hij de 2km gewandeld had hij nog voor de sjoerie binnen geweest ](*,)
_eli_
Mountainbiker

Post by _eli_ »

Dannes xc wrote:
ielaaj wrote:
Had hij de 2km gewandeld had hij nog voor de sjoerie binnen geweest ](*,)
Dan had hij dat moeten doen hé
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

het was zeer zwaar, maar wel plezant

ben 85e algemeen geworden, 50e in de H24

eerste 4 km gelopen op 15min38 (15.4avs)(68e tijd) dan de 24 km mtb in 56min18 (25.6avs)(98e tijd) en dan nog 2 km gelopen in 8min40 (13.8avs)(68e tijd)

alles afgewerkt op 1uur20min

ben dus zeer tevreden, maar die echte mannen, amai, ni normaal
ben juist een minuutje voor de eerste vrouwen aangekomen, heel de koers moeten strijden tegen deze 2 dames maar uiteindelijk het toch gehaald

volgend jaar zeker weer
Post Reply