Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sophie17
Mountainbiker

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Post by Sophie17 »

Net uurke terug van de raketman TT het was stompen en ploeteren, maar als er één iets is wat je niet in de hand hebt, is het het weer van de afgelopen dagen.....
Parcours was tip top inorde in vergelijking met vorig jaar terug AF!!
De bevoorradingen zoals gewoonlijk tip top inorde voor ieder wat wils.
bikewash,bikeparking subliem daar kunnen véél organisaties iets van op steken.
Het enige minpuntje vond ik .... ik miste vreselijk het frietkot op den après,komaan raketjes Noyez is jullie hoofdsponsor!!
Een pastakraam hoort thuis op de avondmarkt in Middelkerke nie op ne TT.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Dat het hier en daar een beetje baggeren ging worden wist zelfs mijn dochter van 7, die op een bepaald moment offroad koos ipv asfalt gevolgd door de uitspraak.. Mietjes! :-D
Ze dankt bij deze de Raketmannen voor de pracht van een kidstocht, de zak snoep en de waardebon! Sterk! =D>

Ikzelf drifte de 61km met de dikbander af en dat was niet altijd de juiste keuze voor de job, maar het plezier da'k van dat spel terug krijg doet de nadelen smelten als sneeuw voor de zon. 8) 13,8 zet hij op de schaal en vandaag mocht je dat gewicht met momenten zeker verdubbelen #-o
Genoten, afgezien en hier en daar vlot gefietst ook. 8-[
Wat de vele materiaalpech betreft, in de zwaarste omstandigheden sneuvelen de zwakste eendjes het eerst, da's zeker geen steen werpen maar als iets al niet meer 100% is ga je het in dit soort superzware omstandigheden wel snel weten... en dat het na de regenval van de afgelopen dagen/weken zwaar ging liggen, dat kun je eigenlijk ook wel weten. :wink:

Voor mij was de tocht in deze uitzonderlijke omstandigheden meer dan af, en een hele grote dikke pluim voor de vergrote en verbeterde fietstalling! =D>
Ofda'k volgend jaar terug kom? 8-[ ... wuk peisde... (o)
Thuis gekomen met 73km op het tellerke.
Wybob
Mountainbiker

Post by Wybob »

Vandaag voor de eerste keer afgezakt naar Wervik, ik ging er voor de 63km, maar door het vele slip en schuifwerk heb ik dan toch de 55km gedaan, was een plezante en zware rit, ik ben laat vertrokken (na 10h30) de stroken lagen er niet beter op als er 1000 man al voor je rijd. De wind kwam ook opzetten.... 1 strook mochten ze er toch uitlaten, deze na de tweede bevoorrading het watertapijt (zie hieronder) het leverde mij twee koude natte voeten op. Top bevoorrading, Top afspuit-stand & perfect uitgepijld voor die 3 euro kregen we nog zelfs een cadeautje mee naar huis :)

Image
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

MOA das mijne foto......
Hoe kom je hieraan?(-;
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Kzeg het niet graag, maar kben blij dat ik ben thuisgebleven.
aldair
Mountainbiker

Post by aldair »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Proficiat aan de racketmannen .Uitstekende organisatie , top bevoorrading .Ben wel 4 a 5 keer gevallen maar was enkel en alleen te wijten aan mijn gebrekkige stuurkunsten ( toch 60 km kunnen doen ) .Mogen wel niet vergeten het bijna winter is en het soms kan regenen .
Nogmaals top toertocht. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Tot volgend jaar, Davy
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

Voila de fietsen zijn terug opgeblonken en in orde gezet.
Morgen naar containerpark met een emmer gras van tussen de derailleur wieltjes :lol: :lol: :lol:
Vandaag hier een zeer mooie rit gereden, vrouw en zoon (11j) de 30km.
Ik normaal de 45km maar dan toch gekozen voor de 60km omdat het zo goed bolde. :bounce:
dank aan de dunekeuntjes om te mogen meerijden,
en dank aan de racketmannen voor deze super mooie tocht en buffet =D> =D> =D> =D>
Alvast tot de volgende.
Last edited by liebherr 914 on Mon 11 Nov 2013 21:12, edited 1 time in total.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vandaag een super mooie en tevens ook een zware tocht gereden met een ferme meute Erika's Baaikers in Wervik bij de Raketmannen.
Der was weer ferme ambi onder de clubgenoten.

Raketmannen en vrouwtjes, alles was weer dik in orde =D> =D> =D> =D> =D> =D> . En het weer, ewel daar kunnen we nu eenmaal niks aan veranderen.

De foto's:

https://picasaweb.google.com/1000879374 ... 5242513618" onclick="window.open(this.href);return false;

Zondag 12 Januari 2014 14e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Beelden Heuveltjes van Erika editie 2013:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Erikas-B ... 106?ref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

Sophie17 wrote:MOA das mijne foto......
Hoe kom je hieraan?(-;
staat al op wereldwijde facebook........en tis ne skone foto
Wybob
Mountainbiker

Post by Wybob »

spiermassa wrote:
Sophie17 wrote:MOA das mijne foto......
Hoe kom je hieraan?(-;
staat al op wereldwijde facebook........en tis ne skone foto

héhé inderdaad Sophie zag dat je hem poste bij fb Vaneyck, vond het een mooie :)
Post Reply