Zeer veel dank aan de organisatie en aan Lora, het stralende zonnetje.
Met de brede smile op onze toote terug naar de kust vertrokken.
A day very well spent.
mss dan vermelden aan de inschrijving of een bonnetje voorzientouchdownbiker wrote:dan denk ik dat ge die zelf gemist hebt want de pasta was aanwezig enkel de drinkbussen waren vervangen door een massagestand, de rest van het concept was niet veranderd.uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht![]()
De apotheose waren de laatste 15km: bos in, bos uit, draaien en keren ... sweet!!
Twas een meer dan geslaagde test met de nieuwe bike, goed gezelschap onderweg en eindelijk voelde het een beetje zomers.
Details: http://app.strava.com/activities/55097165" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: was er dit jaar geen gratis pasta voorzien voor de mannen van de langste afstand?
Misschien had jij dan net pech, maar bij ons waren er enkelen die zich hadden ingeschreven voor de 110km en tegen hun was verteld dat ze hun groen inschrijvingslintje konden omruilen voor een spaghetti.uncle sam wrote:mss dan vermelden aan de inschrijving of een bonnetje voorzien
Post by DudeWithBike »
Graag gedaan en tot de volgende, hopelijk met even goede benen! Of nog beter want dat gelleke van jou heeft mijn kramp uiteindelijk toch weggekregen denk ik, in combinatie met sportdrank. Dus jij ook bedankt!tikkes17 wrote:Thnx aan Dudewithbike en Kev voor me op sleeptouw te nemen.![]()
![]()
![]()
voor de organisatie.
ja da ben ikHuffy wrote:om ongeveer 8.30 gestart voor 110km , nog best fris van °
in het begin dacht ik , Oei , bosje in en bosje uit , hoe gaan ze hier aan die HM's komen
toen vond ik €10 inschrijving ook wel nog veel (denk dat dit er wel wa tegenhoud ook)
maar na bevoorrading 1 werd het veel beter , ook van modder viel alles ongelofelijk goed mee!
de zon was ondertussen ook heel aangenaam , en de spijt om in korte mouwen te vertrekken had ik al wel even!
mooie stukken bos , beklimmingen en afdalingen , afgewisseld met hier en daar een overgangsstukje
alle bevoorradingen waren heel goed in orde , bekertje rijstpap rechtstreeks van de boerderij was superlekker
en vooral het laatste uur , bijna continu op en af , draaien en keren in het bos ,aangemoedigd met nog een laatste energieshot van 3 action - Geweldig!
(was daar op het einde ook 1 pijltje verdwenen , en met wel een aantal bikers paar keer verkeerd gereden)
Dan nog lekker in het zonnetje genoten van de lekkere pasta , en zijn €10 inschrijving dan wel weer helemaal waard!
@skin , waren jullie het met wie we even gesproken hadden aan de 4de bevoorrading over soloride? ( truitjes van brico? )
toch wel een daguitstapje , zo even gaan MTBen , smorgens om 7 uur vertrekken , en om 16.00 thuiskomen
Post by cowboy peter »