Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
koppigaard
Mountainbiker

Re: Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK

Post by koppigaard »

Het maakt mij niet uit wat de weergoden nog in petto hebben. Of het parcours berijdbaar is? Maakt me eigenlijk niet uit, ik wil de ZoeNK gewoon rijden. Constant vragen aan de organisator om een update te vragen van het parcours, wat is daar de meerwaarde van? Een biker doet, en dat is toch waarover het gaat, gewoon zijn ding. Gewoon doen, niet twijfelen!
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

koppigaard wrote:Het maakt mij niet uit wat de weergoden nog in petto hebben. Of het parcours berijdbaar is? Maakt me eigenlijk niet uit, ik wil de ZoeNK gewoon rijden. Constant vragen aan de organisator om een update te vragen van het parcours, wat is daar de meerwaarde van? Een biker doet, en dat is toch waarover het gaat, gewoon zijn ding. Gewoon doen, niet twijfelen!
=D> =D> =D> =D>
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

koppigaard wrote:Het maakt mij niet uit wat de weergoden nog in petto hebben. Of het parcours berijdbaar is? Maakt me eigenlijk niet uit, ik wil de ZoeNK gewoon rijden. Constant vragen aan de organisator om een update te vragen van het parcours, wat is daar de meerwaarde van? Een biker doet, en dat is toch waarover het gaat, gewoon zijn ding. Gewoon doen, niet twijfelen!
Ik spreek niet over deze keer in het speciaal maar bij mij is het meestal zo dat ik niet veel tt's,, chrono' s of wedstrijden in de buurt rij, en dan zit ik dikwijls een uur of meer in de auto heen...

als ik dan een toer ga rijden wil ik wel iets of wat weten wat ik mag verwachten, met alle nadruk, ik heb het dus niet over deze rit, die ging ik sowieso rijden.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

BerggeitCasualFietser wrote:krijgen we hier ook tussendoor een update van de staat van het parcours door?
zaterdag doen we een update via alle mogelijke kanalen, volgend jaar moeten we daar ook nog eens twitter bijnemen (?)

gezien de voorspellingen kunnen we zeggen dat we eindelijk nog eens "sjans" hebben, rustige en vrij droge week en vanaf morgen (vrijdag) zelf 0.0 regen en het gaat zelfs vriezen
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

phille wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:krijgen we hier ook tussendoor een update van de staat van het parcours door?
zaterdag doen we een update via alle mogelijke kanalen, volgend jaar moeten we daar ook nog eens twitter bijnemen (?)

gezien de voorspellingen kunnen we zeggen dat we eindelijk nog eens "sjans" hebben, rustige en vrij droge week en vanaf morgen (vrijdag) zelf 0.0 regen en het gaat zelfs vriezen
Dan wordt het misschien "vlammen " , lang geleden dat ik zoenk moddervrij zou hebben gereden :)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

pierrot le fou wrote:Dan wordt het misschien "vlammen " , lang geleden dat ik zoenk moddervrij zou hebben gereden :)
dan ben je vorig jaar niet geweest, we hebben toen onze afspuitstand niet eens uitgerolt ;-)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

op de site onder de gps track is nu ook de pdf ter beschikking voor wie het parcours eens wil nakijken !
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

SVK-Oud-Heverlee zal er uiteraard ook zijn. Een groep om half negen en nog één om half tien. Een deel met "klein" oogskes. Moet Maarten perse een avond ervoor een fuif organiseren?
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

BerggeitCasualFietser wrote:
Ik spreek niet over deze keer in het speciaal maar bij mij is het meestal zo dat ik niet veel tt's,, chrono' s of wedstrijden in de buurt rij, en dan zit ik dikwijls een uur of meer in de auto heen...

als ik dan een toer ga rijden wil ik wel iets of wat weten wat ik mag verwachten, met alle nadruk, ik heb het dus niet over deze rit, die ging ik sowieso rijden.
Ik wil gewoon zeggen: organisaties zoals Huldenberg, Pellenberg, de ZoeNk, en nog veel anderen hebben er alle belang bij dat bikers in de best mogelijke omstandigheden, veilig, hun ding kunnen doen. We weten allemaal, zie buienradar, dat vrijdag en zaterdag droog zullen zijn. Zondag is nat: regen en sneeuw met temperatuur beneden nul. En dan nog die voorbije natte weken! Dat betekent: afschuwelijke toestanden, afzien tot en met. Een laatste update zal daar niet veel aan veranderen. Dus je gaat de uitdaging aan, krijgt daarvoor een vriendelijke en echt gemeende meelevende blik bij de inschrijving of je blijft gewoon in dat knusse warme bed. Dat is toch onze eigen vrije keuze. Gewoon vertrouwen hebben: dit wordt een leuke halve zondag.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

het zou pas in de zondagnamiddag nat/sneeuw geven (hopelijk)
Post Reply