Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
i-Mac
Kerstman

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Post by i-Mac »

Prospeer wrote:OK, OK, ik ben om! Een klassieker moet men toch eens meegemaakt hebben. Zal de groep Torenvrienden Herzele die op een onmenselijke uur afzakken naar Hertsberge vervoegen.

Is er een speciale reden waarom er op t forum verschillende maal "doseren, doseren" geroepen wordt? 't is toch plat? 8-[
Je hebt plat, en je hebt plat :-k
Morgen zal je dat wel aan de lijven ondervinden. Maar ik kan je garanderen, dit is één van de beste TT's in deze regio. Ik heb ze genoeg gereden, en nooit ofte nimmer werd ik teleurgesteld.
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

@ prospeer : het typische aan onze Bossen is dat de parkoersbouwer streeft naar een 100% offroad parkoers. Zover is hij nog niet, maar elk jaar vindt hij weer nieuwe stukken. Vandaar heb je een heel hoog offroad gehalte (ik schat zo'n 90%), waardoor je weinig asfaltrecuperatie krijgt... Vandaar : doseren vanaf het begin, want in het begin zitten de snelste stroken en daar vol door gaan kan je op het einde zuur opbreken.

Ik heb vandaag de grote rit gereden en heb me enorm geamuseerd!! Het is iets natter dan we gewend zijn (maar eigenlijk zijn we kurkdroog gewend, dus kan het moeilijk anders), maar we konden overal rijden.

We hebben jullie morgen een prachtparkoers aan te bieden, waar we heel wat noeste arbeid in staken en hopen dan ook zoveel mogelijk fietsende zieltjes te mogen verwelkomen om ons parkoers voor te stellen!!

Tot morgen!!
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Twijfel, twijfel hier... Ik vrees een beetje voor ijsplassen waardoor je na een paar km zelf half bevroren raakt. Ook al een paar keer gereden en inderdaad een van de mooiste in WVL, even het zaterdagzonnetje afwachten zeker ?
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Helaas niet aanwezig op deze ''KLASSIEKER'' :( .Heb al meerdere malen gereden in de ''Bossen Van Vlaanderen''.Ik weet al wat ik hier ga missen :-? ,o.a dat laatste ''donker bos'' dat volledig uitgekamd wordt .Aan iedereen morgen veel leute O:) .Ik zal jullie verslagjes met plezier lezen :wink:
stef007
Mountainbiker

Post by stef007 »

vandaag de tocht gereden de 45km awel dat er daar maar eens veel komen naar kijken kwa organisatie uitpijling bevoorrading het is de perfectie zelf en het parcour een hele mooie toch en alles goed berijdbaar doe zo voort mannen =D>
numero 22
Mountainbiker

Post by numero 22 »

Proficiat met jullie toertocht!
Zeer veel offroad en nog goed rijbaan ook .
Doe zo verder er was niets negatief.
dikke duim =D> =D> =D>
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Zalig parcours! Het lag er goed berijdbaar bij. Heel soms eens wat lastiger stuk met zuigende ondergrond, maar kom dat hoort er nu eenmaal bij. Doe zo verder!!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Alles weer tot in de puntjes verzorgd =D> Parcour was terug subliem =D> Op het eind nog 2 valpartijen waarvan ééntje in de beek.
(Mss een training voor een kerstduik :-k )
Had toch de indruk dat het minder druk was dan vorige jaren.

Doe zo voort en hopelijk tot volgend jaar.

Zondag 23 December: Winter-Krieretocht te St-Denijs Zwevegem
Afstanden: 22-28-44-53-67-75 km (tot 600 hm op de 75 km)
http://www.krierecrossers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Amai was vergeten wel mooi ritje dat hier was, waar blijft de parcour bouwer het halen om toch weer nieuwe stukken in te steken!
Paar serieuse schuivers gezien.
Om 8.30 heel vlot kunnen inschrijven, denk dat er nog veel in de middag en namiddag gestart zijn.
den peet
Mountainbiker

Post by den peet »

Mooie rit,goeie bepijling en bv toch één minpuntje,nl geen douches(is misschien muggeziften)
Het is nogthans mogelijk om in die tenten dit te voorzien ( bv:Kruishoutem)
Post Reply