Dat is véél beter .Schijfrem wrote:
OK, met ctrl + kan ik die banners ook een beetje wegdringen van mijn scherm en tevens de tekst wat groter maken. Is niet ideaal maar ik kan ermee leven.
Vind die banners ook geen zicht .
Dat is véél beter .Schijfrem wrote:
OK, met ctrl + kan ik die banners ook een beetje wegdringen van mijn scherm en tevens de tekst wat groter maken. Is niet ideaal maar ik kan ermee leven.
Ze gaan dat niet doen omdat in tapatalk de banners niet zichtbaar zijn (en dus reclameinkomsten missen denk ik)jupke wrote:Aangezien ik veel surf met de telefoon zit ik ook vol ongeduld te wachten op tapatalk. Ik geloof dat er vroeger op die vraag geantwoord werd met. "Dat is iets dat we willen doen als we het forum upgraden"
ja ik vind het ook jammer dat er een tapatalk komt, maarja. liever een forum als geen forum.vedet wrote:Ze gaan dat niet doen omdat in tapatalk de banners niet zichtbaar zijn (en dus reclameinkomsten missen denk ik)jupke wrote:Aangezien ik veel surf met de telefoon zit ik ook vol ongeduld te wachten op tapatalk. Ik geloof dat er vroeger op die vraag geantwoord werd met. "Dat is iets dat we willen doen als we het forum upgraden"
Persoonlijk ben ik van mening dat je wanneer je vandaag een website en of forum opzet je een mobile versie moet voorzien wil je klantvriendelijk zijn. Mobiel is de toekomst, tablets, smarttelefoons, mini-tabs, etc worden steeds populairder.
Dat kan via een m.-website of via plugins, en hoeft geen bakken geld te kosten.
Ze kunnen een 2e skin voorzien, speciaal voor mobiele apparaten, daar kan je ook reclame in verwerken ...vedet wrote:Ze gaan dat niet doen omdat in tapatalk de banners niet zichtbaar zijn (en dus reclameinkomsten missen denk ik)jupke wrote:Aangezien ik veel surf met de telefoon zit ik ook vol ongeduld te wachten op tapatalk. Ik geloof dat er vroeger op die vraag geantwoord werd met. "Dat is iets dat we willen doen als we het forum upgraden"
Persoonlijk ben ik van mening dat je wanneer je vandaag een website en of forum opzet je een mobile versie moet voorzien wil je klantvriendelijk zijn. Mobiel is de toekomst, tablets, smarttelefoons, mini-tabs, etc worden steeds populairder.
Dat kan via een m.-website of via plugins, en hoeft geen bakken geld te kosten.
Post by Stalen Worm »
Post by Opperhoofd »