Za 26/05/2012 Rollegem-Kapelle :: 2de Mtb gezinssport Ledege
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Single Tracker
- Mountainbiker
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
@singel tracker : alle tech stukken zitten in de 47 en 59.
Misschien nog een belangrijke mededeling , de te volgen pijltjes zijn de plastic fluogroen met fluooranje top , dus NIET de houten fluogele met fluooranje top.
Deze laatste zijn van een wandeltoch en hangen veelal in het bijzijn van onze pijltjes
, op snelheid en op het einde van de rit als de ogen al wa minder scherp staan
zou je ze wel eens kunnen verwarren.
Ik ging nog een filmpke van het kubaantje posten ook maar er is iets vreemds aan de hand waardoor dit niet lukt , en k'heb momenteel geen geduld om daar een uur aan te verprutsen
Echter jullie weten hoe het daar zit zoals vermeld op de promofilm , up en nere weg en were
Tot Morgen!!
Misschien nog een belangrijke mededeling , de te volgen pijltjes zijn de plastic fluogroen met fluooranje top , dus NIET de houten fluogele met fluooranje top.
Deze laatste zijn van een wandeltoch en hangen veelal in het bijzijn van onze pijltjes
Ik ging nog een filmpke van het kubaantje posten ook maar er is iets vreemds aan de hand waardoor dit niet lukt , en k'heb momenteel geen geduld om daar een uur aan te verprutsen
Echter jullie weten hoe het daar zit zoals vermeld op de promofilm , up en nere weg en were
Tot Morgen!!
-
Spider0Jerusalem
- Mountainbiker
- Location: Bulls Copperhead 3 2012 Anniversary Edtiton (zwart/wit)
Post by Spider0Jerusalem »
Sjans dak nog eens ne final checkup gedaan heb voor morgen, heel mijn casette was los (alle bladen zaten niet meer vast) Snel nog binnen gedaan bij Fiets! Lesy hier in Izegem, die jonge mechanicien heeft mij voor niets uit de nood geholpen, service top !
Tot morgen allemaal, als ge ene lange mageren wapper op nen bulls copperhead 3 ziet sukkelen tis ik ><
Tweede toertocht op mn palmares !
Brugflankskeeeeeus !!!!
Tot morgen allemaal, als ge ene lange mageren wapper op nen bulls copperhead 3 ziet sukkelen tis ik ><
Tweede toertocht op mn palmares !
Brugflankskeeeeeus !!!!
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Verrassinggggggggggggggg : ik doe ook mee
. Maar wel bij 'De Late Starters'. Dus zorg dat ge nog een Leffe of 2 in de frigo staan hebt hé , als ik arriveer
.Vorig jaar was ik er ook bij en het parcours heeft mij zéééééér bevallen. (Ge moet da 'vallen' nu ook weer niet te letterlijk nemen hé
) Ik kan al niet meer wachten tot dat ik in Winkel passeer. Tis nogthans mijne specialiteit niet zulle, die technisieteiten op de brugflanken
Hmm,....Wat is eigenlijk mijn specialiteit?? Toch even aan de andere Forumbikers vragen
. Cya
Hmm,....Wat is eigenlijk mijn specialiteit?? Toch even aan de andere Forumbikers vragen
-
Spider0Jerusalem
- Mountainbiker
- Location: Bulls Copperhead 3 2012 Anniversary Edtiton (zwart/wit)
Post by Spider0Jerusalem »
Filiep, van fietshandel Soennens?filiep72 wrote:Verrassinggggggggggggggg : ik doe ook mee. Maar wel bij 'De Late Starters'. Dus zorg dat ge nog een Leffe of 2 in de frigo staan hebt hé , als ik arriveer
.Vorig jaar was ik er ook bij en het parcours heeft mij zéééééér bevallen. (Ge moet da 'vallen' nu ook weer niet te letterlijk nemen hé
![]()
) Ik kan al niet meer wachten tot dat ik in Winkel passeer. Tis nogthans mijne specialiteit niet zulle, die technisieteiten op de brugflanken
Hmm,....Wat is eigenlijk mijn specialiteit?? Toch even aan de andere Forumbikers vragen![]()
. Cya