1 juli 2012 : vijfde BRUGBERGREES.

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Gé claxon wrote: den Domme is al enkele dagen bezig met te moon, =D> =D> =D> het traject op/aan den dijk begint vorm te krijgen.
al enkele rijders gespot trouwens 8)
Inderdaad, al enkele dagen bezig met maaien. Moet ik hier en daar wat netels laten staan? :lol: Schijnt dat netels goed zijn tegen " 't flisijn" en dat geeft misschien een extra boost!!!

De technische strook op het einde van elke ronde zal redelijk zwaar en tricky zijn. Het zal er op aan komen om te doseren!!! #-o

En ja ... al enkele deelnemers zijn reeds komen verkennen 8) . Dit mag natuurlijk, want parcourskennis zal belangrijk zijn. Gelieve het privédomein van 'Gravenkasteel' nog niet te betreden! [-X . Dit is enkel toegankelijk voor de deelnemers vanaf zondagmiddag!!! :wink:
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

full speed down wrote:wie zou de tijdsregistratie doen?
Dezelfde van alle vorige edities. Dé Gilbert!

(Zie pb)
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

alle jullie hebben me over de schreef getrokken, is zal er ook zijn als solo, vermits ik geen slachtoffers vind om in team te rijden.
eerste keer dat ik zoeits rij dus zal wa doseren zijn, ranking zal ondergeschikt zijn die dag, allleen de fun zal tellen !
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

hoe herken ik de mensen vant forum ? ik draag alvast groen zwart wit shirt me semptse duvels op :)
hoelang telt een rondje en hoeveel hoogtemeters ?
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Montieken wrote:hoe herken ik de mensen vant forum ? ik draag alvast groen zwart wit shirt me semptse duvels op :)
Aangezien je uit de buurt bent, weet je toch ook wel dat er hier bij ons bijna geen hoogtemeters zijn! :roll: Spijtig genoeg :cry:

Eén ronde is +/- 4,5km en als je deze telkens in 10' kan afhaspelen zie ik je op het einde vooraan in het klassement eindigen! =D>

Ikzelf loop daar wel ergens rond om alles wat in goede banen te laten verlopen of anders sta ik daar wel ergens in de micro te brullen :-D

Gé Claxon doet de PR in ons Trappistencafé #-o :drunk: #-o :drunk:
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

kweete dat er nieveel hoogtemeters zijn maar als ge er een paar moet doen per ronde kan het wel oplopen he ;)
alle kijk er al naar uit.
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

Eén ronde is +/- 4,5km en als je deze telkens in 10' kan afhaspelen zie ik je op het einde vooraan in het klassement eindigen!
aja das maar 27km gemiddeld per ronde, met de vingers in de neusgaten !
NOT lol[/u]
MTBollie
Mountainbiker

Post by MTBollie »

Da ziet er goed uit manne ... update van KMI:

Vrijdag zijn er nog lokale regen- en onweersbuien en wordt het koeler met maxima rond 23 graden. Zaterdag en zondag lijkt het vaak droog te blijven met zonnige perioden en maxima rond 21 graden.

:-D
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

MTBollie wrote:Da ziet er goed uit manne ... update van KMI:

Vrijdag zijn er nog lokale regen- en onweersbuien en wordt het koeler met maxima rond 23 graden. Zaterdag en zondag lijkt het vaak droog te blijven met zonnige perioden en maxima rond 21 graden.

:-D

super hé :bounce: :bounce: :bounce:

gefixt met de Frank D.B. die woont hier maar twee straten verder :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Montieken wrote:hoe herken ik de mensen vant forum ? ik draag alvast groen zwart wit shirt me semptse duvels op :)

Ik rij ook solo en heb het grootste bakkes, makkelijk herkenbaar dus....
Post Reply