Je kan zelf segmenten toevoegenuncle sam wrote:Jammer dat de meeste Strava users nog steeds wielertoeristen zijn. Het aantal offroad segmenten en activities is in verhouding met de baansegmenten zeer laag.
strava
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Re: strava
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
Kristof Huyck wrote:Bij Strava dien je dit niet in te stellen; er wordt automatisch een onderscheid gemaakt tussen (moving) time en elapsed time. Wat je eventueel kan doen is op je GPS een auto-pauze instellen (bvb als je onder de 2 km/u zakt), maar dat hangt dus af van toestel tot toestel hoe dit moet. Er zijn zeker en vast al topics hierover te vinden op het forum. Maar zoals reeds gezegd: voor Strava is dit echt niet nodig.steviejanneke wrote:Waar kan je eigenlijk instellen dat hij automatisch pauze neemt als ik stil sta (bv bevoorrading)
het is een gsm
en tijdens bevoorrading loop je altijd wel een beetje rond dus onder de 2km/h zou perfect zijn
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Het hangt sterk af van regio tot regio, maar zoals gezegd kan je ook perfect zelf segmenten toevoegen, dus...RigolleM wrote:Je kan zelf segmenten toevoegenuncle sam wrote:Jammer dat de meeste Strava users nog steeds wielertoeristen zijn. Het aantal offroad segmenten en activities is in verhouding met de baansegmenten zeer laag.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik denk niet dat je dit met de Strava app kan instellen, met gps toestellen van Garmin kan dit wel. Helaas.steviejanneke wrote: het is een gsm
en tijdens bevoorrading loop je altijd wel een beetje rond dus onder de 2km/h zou perfect zijn
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
je zal manueel op pauze moeten zetten ...steviejanneke wrote:Kristof Huyck wrote:Bij Strava dien je dit niet in te stellen; er wordt automatisch een onderscheid gemaakt tussen (moving) time en elapsed time. Wat je eventueel kan doen is op je GPS een auto-pauze instellen (bvb als je onder de 2 km/u zakt), maar dat hangt dus af van toestel tot toestel hoe dit moet. Er zijn zeker en vast al topics hierover te vinden op het forum. Maar zoals reeds gezegd: voor Strava is dit echt niet nodig.steviejanneke wrote:Waar kan je eigenlijk instellen dat hij automatisch pauze neemt als ik stil sta (bv bevoorrading)
het is een gsm
Ja weet ik wel, maar ik bedoelde eerder dat er in verhouding weinig "deelnemers" zijn op de offroad segmenten. Het is altijd leuker een KOM te rijden op +500 bikers, dan een KOM op een segment waar hoogstens 5 bikers al gelogged hebbenRigolleM wrote:Je kan zelf segmenten toevoegenuncle sam wrote:Jammer dat de meeste Strava users nog steeds wielertoeristen zijn. Het aantal offroad segmenten en activities is in verhouding met de baansegmenten zeer laag.
Het fun gehalte aan Strava segments is net de populareit en onderlinge strijd aangaan voor de KOM
Ach ja... die baansegmenten zijn ook niet de correcte weergave van de realiteit... In groep een segment rijden of alleen met de wind op de neus maakt veel verschil, terwijl de offroad segmenten meestal man tegen man isuncle sam wrote:Ja weet ik wel, maar ik bedoelde eerder dat er in verhouding weinig "deelnemers" zijn op de offroad segmenten. Het is altijd leuker een KOM te rijden op +500 bikers, dan een KOM op een segment waar hoogstens 5 bikers al gelogged hebbenRigolleM wrote:Je kan zelf segmenten toevoegenuncle sam wrote:Jammer dat de meeste Strava users nog steeds wielertoeristen zijn. Het aantal offroad segmenten en activities is in verhouding met de baansegmenten zeer laag.
Het fun gehalte aan Strava segments is net de populareit en onderlinge strijd aangaan voor de KOM
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
er zijn inderdaad minder rijders op de off road segementen, nu zijn er immers ook gewoon minder MTB'ers dan wielertoeristen in Vlaanderen (misschien maar best?) .uncle sam wrote:Ja weet ik wel, maar ik bedoelde eerder dat er in verhouding weinig "deelnemers" zijn op de offroad segmenten. Het is altijd leuker een KOM te rijden op +500 bikers, dan een KOM op een segment waar hoogstens 5 bikers al gelogged hebbenRigolleM wrote:Je kan zelf segmenten toevoegenuncle sam wrote:Jammer dat de meeste Strava users nog steeds wielertoeristen zijn. Het aantal offroad segmenten en activities is in verhouding met de baansegmenten zeer laag.
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
moesten ze zoveel voor de mtb's doen dan voor de wielertoeristen dan smijten ze gewoon de banen er weer uit.....rombaft wrote:uncle sam wrote:
er zijn inderdaad minder rijders op de off road segementen, nu zijn er immers ook gewoon minder MTB'ers dan wielertoeristen in Vlaanderen (misschien maar best?) .
die man mogen alles..... maar als je bandjes te breed worden.... dan kan blijkbaar soms niet zoveel....
Bah, lukt (mij) zelfs niet voor offroad routes te maken, spijtig_anonymus_ wrote:Routeplanner sinds gisteren beschikbaar voor Premium-users en binnenkort voor alle users!