Samen met men broer gereden,Wa was uwe uitslag nu fabio?
16de & 17de , 2u 35min
Greetz
Post by fabio porco »
Samen met men broer gereden,Wa was uwe uitslag nu fabio?
Post by fabio porco »
Denk nie tot ge mij goed begrijpt...switch87 wrote:ik vond de chrono niet bepaald gevaarlijk, wel zwaar maar dat mag ook. met bijna geen training op mn wekelijk mtb-tochtje na, heb ik hem toch zonder problemen uitgereden, en dat met een vering die ook nog eens veel te stijf stond en bijna niet in ging. misschien nog niet genoeg gewend aan je 29er?fabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...
En de Crono langs het parcours wat minder mooi is , de renners zelf maken het wel zwaarder als we sneller rijden.
Wat ik ook wil vermelden, (mss wel in het verkeerde topic) is dat de Crono in mijn ogen iets te zwaar belastend was voor mijn fiets.
De afdalingen waren regelmatig met zeer dikke stenen, vooral naar het einde van de wedstrijd , wanneer de vermoeidheid een grote rol begint te spelen, zijn van de grote rotsen en degelijke gevaarlijke toestanden niet nodig op een Crono. Veiligheid telt ook wel.
Verder wel een Zeer goede organizatie !
als de vering niet werkt moet de velg ook meer incasseren, en vond het op deze rit heeeeel goed meevallen, als je niet van dikke rotsen houd is de streek niet echt iets voor u denk ik? als ik die filmkes int buitenland bekijk is de Ardennen nog kinderspel wat dat betreft.fabio porco wrote:Denk nie tot ge mij goed begrijpt...switch87 wrote:ik vond de chrono niet bepaald gevaarlijk, wel zwaar maar dat mag ook. met bijna geen training op mn wekelijk mtb-tochtje na, heb ik hem toch zonder problemen uitgereden, en dat met een vering die ook nog eens veel te stijf stond en bijna niet in ging. misschien nog niet genoeg gewend aan je 29er?fabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...
En de Crono langs het parcours wat minder mooi is , de renners zelf maken het wel zwaarder als we sneller rijden.
Wat ik ook wil vermelden, (mss wel in het verkeerde topic) is dat de Crono in mijn ogen iets te zwaar belastend was voor mijn fiets.
De afdalingen waren regelmatig met zeer dikke stenen, vooral naar het einde van de wedstrijd , wanneer de vermoeidheid een grote rol begint te spelen, zijn van de grote rotsen en degelijke gevaarlijke toestanden niet nodig op een Crono. Veiligheid telt ook wel.
Voor mijzelf was het nie gevaarlijk, wel voor mijn matariaal...
Iedereen betaalt veel geld voor een fiets , en als ge uw velge dan krom rijd op dikke rotsen omdat de vermoeidheid naar het einde uw concentratie verminderd.
Dat zijn gewoon dingen waar je rekening mee moet houden.fabio porco wrote:Denk nie tot ge mij goed begrijpt...switch87 wrote:ik vond de chrono niet bepaald gevaarlijk, wel zwaar maar dat mag ook. met bijna geen training op mn wekelijk mtb-tochtje na, heb ik hem toch zonder problemen uitgereden, en dat met een vering die ook nog eens veel te stijf stond en bijna niet in ging. misschien nog niet genoeg gewend aan je 29er?fabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...
Voor mijzelf was het nie gevaarlijk, wel voor mijn matariaal...
Iedereen betaalt veel geld voor een fiets , en als ge uw velge dan krom rijd op dikke rotsen omdat de vermoeidheid naar het einde uw concentratie verminderd.
Post by slijkplaat »
switch87 mag ik vragen wat u tijd was ?switch87 wrote:ik vond de chrono niet bepaald gevaarlijk, wel zwaar maar dat mag ook. met bijna geen training op mn wekelijk mtb-tochtje na, heb ik hem toch zonder problemen uitgereden, en dat met een vering die ook nog eens veel te stijf stond en bijna niet in ging. misschien nog niet genoeg gewend aan je 29er?fabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...