Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Laat maar , ik had foto's van de schade gepost , krom achterwiel en ketting kapot
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
WOOOOOOOW ketting kapot...kennytuning wrote:Laat maar , ik had foto's van de schade gepost , krom achterwiel en ketting kapot
volgende keer ik in dardennen mijn ketting overstamp en ne slag in mijn wiel rijd, ne nieve fiets... die van mij gaat da geire horen...
assek het dus goe begrijp... (en passop, ik zen ni vd slimste...)
ge hebt 270 euro vd verzekering getrokken, as ge daarvan 145euro zou investeren in ne set NIEUWE mavic crossrides (wss zelfs minder want ik zie der hier passeren voor 80 euro) en uwe "pert totale" fiets was trg in orde.. + ge had nog ruimte over om eventueel dien 8 speed groep te vertvangen door ne modernere 9 speed.
de jeugd van tegenwoordig... begrijpen wie begrijpen kan
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
NEEEEEEEEEEEEEEEEE...Reflex wrote:Hoho Wormpke, er zaten ook nog krasjes op de bar-ends hé
- kennytuning
- Mountainbiker
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Kben die commentaar beu , ik geniet van mijn fiets met of zonder jullie commentaar ...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
mensen die al 6 (of langer)jaar mtb'en kennen er niks van vind onze vriend blijkbaar..
enfin Kenny, veel plezier met je bike, ik had de raad die her en der gegeven werd aanvaard, ma kom, wie ben ik, ik rijd nog maar 6 jaar met de MTB, ik ken er niks van...!!
enfin Kenny, veel plezier met je bike, ik had de raad die her en der gegeven werd aanvaard, ma kom, wie ben ik, ik rijd nog maar 6 jaar met de MTB, ik ken er niks van...!!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Das waar....ik kan da getuigen!!!Stalen Worm wrote:mensen die al 6 (of langer)jaar mtb'en kennen er niks van vind onze vriend blijkbaar..