"Aktie".... reaktie..... Begrijpelijkdentennisser wrote:Hey belachelijke snul, spijtig dat ik een paar dagen ben weggeweest dat ik pas nu kan reageren op uw ,zoals alle vorige, debiel bericht. Twas maar een vraag naar de organisatie toe he paljas dus moei u niet. Gewoon je bek dichthouden, ik converseer niet met randdebielen als jij !!!2chevauxke wrote:Bende hier nu weer met uw gezaag? TT Herentals van begin van't jaar waarde ook al aan't zagen over den bloso. Wete wa gij beter kunt doen, verhuizen naar een ander dorp 100 km hier uit de buurt. Daar is da allemaal nieuw en als ge't dan weer beu zijt, verhuisde nog maar eens. En anders gade ergens anders rijden en zitte hier nie te zagen. Als ge't filmpje bekijkt dan herken je direct de groene en de blauwe lus, dus ja weeral bloso en ga jij maar in Luxemburg rijden ofzodentennisser wrote:En alweer Bloso neem ik aan of zit er veel origineel terrein in?
Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tronn
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
@ Tronn
Ik dacht morgen te Lichtaart te komen rijden. Heb namelijk al maaaaanden dat prachtige Bloso-parkoers niet meer gezien
! Maar als ik zie wat voor een verbaal agressieve kerels op deze topic hun komst melden, dan pas ik toch maar
. Stel je even voor dat ik in die gasten hun weg rij op een smalle single track
.
Voor wie het nog niet wist : we zijn met erg veel inwoners in Vlaanderen en alsmaar meer gemeenten sturen de inrichters van een TT over de bestaande vaste omloop.
Enkele jaren geleden was ik mijn ega op weekend te Kasterlee. Op zaterdag heb ik de vaste route gereden. Ook al was er op zondag een TT, ben ik op zondag toch gaan wandelen met mijn dame, ook al was er een toertocht uitgepijld, maar je moet nu eenmaal de kerk in het midden houden. Ik kan jullie wel verzekeren dat die ochtendwandeling een stressy aangelegenheid is geworden. Leuk is anders als je pelotonnetjes van 20 à 30 bikers op volle snelheid door de bocht ziet komen.
Ik raad elke biker aan om eens te gaan wandelen met zoon, dochter, neef, nichtje... van een jaar of twee, in een bos waar tezelfdertijd een TT wordt gereden!
Ik dacht morgen te Lichtaart te komen rijden. Heb namelijk al maaaaanden dat prachtige Bloso-parkoers niet meer gezien
Voor wie het nog niet wist : we zijn met erg veel inwoners in Vlaanderen en alsmaar meer gemeenten sturen de inrichters van een TT over de bestaande vaste omloop.
Enkele jaren geleden was ik mijn ega op weekend te Kasterlee. Op zaterdag heb ik de vaste route gereden. Ook al was er op zondag een TT, ben ik op zondag toch gaan wandelen met mijn dame, ook al was er een toertocht uitgepijld, maar je moet nu eenmaal de kerk in het midden houden. Ik kan jullie wel verzekeren dat die ochtendwandeling een stressy aangelegenheid is geworden. Leuk is anders als je pelotonnetjes van 20 à 30 bikers op volle snelheid door de bocht ziet komen.
Ik raad elke biker aan om eens te gaan wandelen met zoon, dochter, neef, nichtje... van een jaar of twee, in een bos waar tezelfdertijd een TT wordt gereden!
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
CENSUUR 2
Last edited by dentennisser on Sat 18 Feb 2012 17:36, edited 1 time in total.
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
CENSUUR 3
Last edited by dentennisser on Sat 18 Feb 2012 17:37, edited 1 time in total.
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
@ dentennisser : iedereen kan zich al wel eens (te) kwaad maken. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen
. Toen ik jonger was gaf ik mijn vrouw ook nogal snel een paar oorvegen. Ze is het om die reden uiteindelijk afgetrapt. Ik heb me dan maar een andere aangeschaft. Veel jonger. Da's nu het probleem : ze is sneller dan ik. Nu krijg ik slaag !
@Mtbker : Wonen te Averbode en gaan uitpijlen te Lichtaart
? Nu kan ik niet anders dan de TT van de Jachthoorn komen rijden
!
@Mtbker : Wonen te Averbode en gaan uitpijlen te Lichtaart
... wat gaan we diep!
Alle reacties zijn welkom, maar hou het een beeke beschaafd he jongens. Geen mensen beginnen weg jagen hé...
Alleszins voor de geïnteresseerden... het parcours ligt er idd goed bij, hier en daar zal er beke slijk zijn maar da valt verdorie te goe mee!
Als er iemand weet hoe ik hier foto's kan posten dan zet ik er hier al een paar...
Alle reacties zijn welkom, maar hou het een beeke beschaafd he jongens. Geen mensen beginnen weg jagen hé...
Alleszins voor de geïnteresseerden... het parcours ligt er idd goed bij, hier en daar zal er beke slijk zijn maar da valt verdorie te goe mee!
Als er iemand weet hoe ik hier foto's kan posten dan zet ik er hier al een paar...
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
message deleted
Last edited by 2chevauxke on Sat 18 Feb 2012 14:37, edited 2 times in total.
-
Foxhunter
- Mountainbiker
Mijn hemel, ik dacht dat wij nederlanders onbeschoft waren. Ik heb met verbazing het topic wat zitten doorlezen, maar ik schrik een beetje van sommige reacties naar elkaar.
Wellicht is het teveel moeite om elkaar in zijn of haar waarde te laten? Een beetje tolerantie en verbaal fatsoen zou u sieren. (Wie de schoen past trekke hem aan.)
Het geeft toch geen pas om elkaar zo aan te vallen, vervolgens elkaar de maat te nemen en ook nog eens te beginnen over uitdrukkingsvaardigheden en de mogelijk daaraan gekoppelde intelligentie?
Kom gewoon zondag lekker de tocht rijden (of niet, daar is eenieder vrij in) en heb er vooral plezier in. Daar gaat het toch om?
Ik kom met mijn broer heel graag in Belgie rijden. Of het nu een mtb toertocht of straks een koers is. Vooral vanwege de sfeer. Dat wil ik graag zo houden.
Wellicht is het teveel moeite om elkaar in zijn of haar waarde te laten? Een beetje tolerantie en verbaal fatsoen zou u sieren. (Wie de schoen past trekke hem aan.)
Het geeft toch geen pas om elkaar zo aan te vallen, vervolgens elkaar de maat te nemen en ook nog eens te beginnen over uitdrukkingsvaardigheden en de mogelijk daaraan gekoppelde intelligentie?
Kom gewoon zondag lekker de tocht rijden (of niet, daar is eenieder vrij in) en heb er vooral plezier in. Daar gaat het toch om?
Ik kom met mijn broer heel graag in Belgie rijden. Of het nu een mtb toertocht of straks een koers is. Vooral vanwege de sfeer. Dat wil ik graag zo houden.
Ik stel voor dat jullie nu ophouden met gissen wie de slimste of best gebekte is, want het boeit niet ... het stelt me teleur, we proberen een mooie en gezellige toertocht te organiseren, dus kom op! Kom gezellig zondag fietsen en drink achteraf rustig samen een pint. Eén ding hebben jullie alvast gemeen en dat is de liefde voor de mtb-sport.2chevauxke wrote:dentennisser wrote:Hey belachelijke snul, spijtig dat ik een paar dagen ben weggeweest dat ik pas nu kan reageren op uw ,zoals alle vorige, debiel bericht. Twas maar een vraag naar de organisatie toe he paljas dus moei u niet. Gewoon je bek dichthouden, ik converseer niet met randdebielen als jij !!!2chevauxke wrote: Bende hier nu weer met uw gezaag? TT Herentals van begin van't jaar waarde ook al aan't zagen over den bloso. Wete wa gij beter kunt doen, verhuizen naar een ander dorp 100 km hier uit de buurt. Daar is da allemaal nieuw en als ge't dan weer beu zijt, verhuisde nog maar eens. En anders gade ergens anders rijden en zitte hier nie te zagen. Als ge't filmpje bekijkt dan herken je direct de groene en de blauwe lus, dus ja weeral bloso en ga jij maar in Luxemburg rijden ofzo![]()
Applaus voor jezelf. Als je het forum naleest, zul je direct zien wat voor iemand jij bent. Denk jij te weten hoe ik fiets en wat mijn IQ is? Doe dan maar mee aan het 6de zintuig. Ik ben trouwens rond 8u30 aan de inschrijving zondag, je mag gerust meerijden. Hopelijk tot zondag talenknobbel.