Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Wel n'en ouwe spookBASSMAN wrote:Hou het aub op neobiker,doe een beetje normaal hé,ge zijt toch geen jong knaap
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Klopt, wel is mijn voornaam te lezen op mijn mail-adres, JACKY dus, de familie naam is wel niet SHARK, maar NEUBOURG (nie een naam dat je elke dag tegenkomt)...een nick is niet op zich een anoniem of nep adres om zich achter te kunnen schuilen. We mogen gebruik van maken, maar niet misbruiken. Daar ben ik ermee van bewust (vindt het wel amusant hoe sommigen hun "schuilnaam" kiezen)..
Ik zal kiezen voor Neobiker, denouwebiest
Ik zal kiezen voor Neobiker, denouwebiest
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ne'je !!! da blijf zo, punt oêt...ik kan naar een nieuwe toekomst tegen moet gaan sinds ik me een echte spook vindtBASSMAN wrote:Nog niet aangepast?????
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
TT Overpelt (100 km)...5 h 35 gereden in mooie bosgebied...
Mulle zand maakte het soms moeilijk tot zeer moeilijk te kunnen trappen.
Mulle zand maakte het soms moeilijk tot zeer moeilijk te kunnen trappen.
Na 10 dagen inactiviteit (vakantie + ziek) eindelijk nog eens op mijne bike gekropen.
Groene bloso-lus van Herselt gedaan.
Totaal iets meer dan 20 km op een klein uurtje.
Op 't gemakske wa gevlamd, heel erg plezant.
Het Hertbergbos in Herselt is...tromgeroffel... DROOG!!!!
Op 1 vettige strook na overal droog
En ik blijf erbij, als da bos droog is en een beetje fatsoenlijk onderhouden is da voor mijn part de plezantste bloso-tocht uit de streek.
Redelijk wa singletracks, een paar serieus technische stukken (door modder en slecht bosbeheer
) en toch ook een paar lekkere hellingskes.
Als je de streek wa kent en een selectie maakt van de mooiste stukken vd 3 parcours, is da echt de moeite.
Als die grote lus er ooit komt die op het plattelandsproject De Merode is beloofd en we kunnen mtb-en van S'heuvel over Averbode, Veerle, Herselt tot Westerlo, dan wordt het hier het Aards paradijs voor alles wat dikke banden heeft.
De rest vd avond wa gepruld aan mijn projectje, weet nie goe of ik mijn Delira kaderke ga houden als basis, heeft toch wa geleden na 8 jaar intensief gebruik
Groene bloso-lus van Herselt gedaan.
Totaal iets meer dan 20 km op een klein uurtje.
Op 't gemakske wa gevlamd, heel erg plezant.
Het Hertbergbos in Herselt is...tromgeroffel... DROOG!!!!
Op 1 vettige strook na overal droog
En ik blijf erbij, als da bos droog is en een beetje fatsoenlijk onderhouden is da voor mijn part de plezantste bloso-tocht uit de streek.
Redelijk wa singletracks, een paar serieus technische stukken (door modder en slecht bosbeheer
Als je de streek wa kent en een selectie maakt van de mooiste stukken vd 3 parcours, is da echt de moeite.
Als die grote lus er ooit komt die op het plattelandsproject De Merode is beloofd en we kunnen mtb-en van S'heuvel over Averbode, Veerle, Herselt tot Westerlo, dan wordt het hier het Aards paradijs voor alles wat dikke banden heeft.
De rest vd avond wa gepruld aan mijn projectje, weet nie goe of ik mijn Delira kaderke ga houden als basis, heeft toch wa geleden na 8 jaar intensief gebruik