Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Schitterend van de Belgen, mooi koersen in blok! We zagen een echte ploeg!
Zoals Carl V. het achteraf zei, Niels ging, Stybar kreeg het gat niet toe, Sven en Sven konden niet bij Stybar blijven, dus den besten in de koers heeft gewonnen!!!!

Vond het wel spannend gezien het feit dat Stybar gans de tijd bleef hangen op die 10 à 12 seconden... Mocht niet veel gebeuren anders was het gat toe gereden!

Niels was echt super vandaag! Daar kon niemand iets aan doen! Een terechte winnaar!

Proficiat Niels en proficiat aan alle andere Belgen!
jakke-pompier wrote:btw ze moeten die belgen toch eens een beetje engels leren
inderdaad, da interview achteraf met Niels... "This is my maniër of riding..." :roll:
Last edited by Rock Rider on Sun 01 Feb 2009 16:56, edited 1 time in total.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

J!nX wrote:
maltje wrote:
K10 wrote: ben hier tennis aan het zien, ze zeggen net dat het op één+ te doen is...
Heb op 1+ zitten kijken maar dat was idem aan 1.
Gekloot door indi?
KAn iemand mij zeggen dat ze het gezien hebben?
Ik hoor juist dat het uitgezonden geweest is voor e digitale kijkers,maar dat ben ik ook?!
Weet niet of het helemaal uitgezonden is, maar laatste stuk is er toch op geweest, zeker dat ge op 1+ hebt gekeken en niet 1HD, op 1HD is meestal zelfde uitzending als 1
Bij indi moet ge op de rode knop drukken als je op 1 staat,en heb toch niets gezien.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

chapau voor niels, stybar en sven =D>

nielsje wereldkampioen en oe ene, hie hij het publieek bespeelde tijdens het intervieuw prachtig =D>
we kunnen ons geen betere wereldkampioen bedenken .

volgende week allemaal lilse bergen mannen, daar word het volgens mij groot feest
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

De belgen hebben geweldig goed samengewerkt en we mogen hier fier op zijn. =D> =D> =D>

Neemt niet weg dat niels vandaag top was en dus een waardig wereldkampioen is =D> =D> =D>
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Ja chapeau voor Niels, heel sterk gereden.
De Belgen zijn goed en zullen goed blijven in het Cyclocross.
Dikke proficiat voor Niels (o) (o) (o)
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

Niels was weer een beest, knap!
Wel nog een beetje een jonge knaap natuurlijk, wat dat betreft liever de bescheidenheid van Sven...
Mourey 5, wanneer komt die ns wat meer in beeld? 8)
Toch wel een beetje jammer voor Boom...
Stom parcours, dat wel! :roll:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Niels de sterkste,veruit, Nys en Wellens de slimste, volgens mij kon Bart naar Stybar rijden, maar wat dan, meerijden mag niet van het belgisch blok,achter stybar gaan mag niet van Fidea,zijn werkgever, slimste wat hij kon doen, zich laten inlopen en alle suggesties en polemieken vermeden.Toen Nys op het laatste ging, weer ff de benen stilhouden, en toen hij zag dat Nys buiten schot was, zelf weggereden, slim, heel slim en fair van Bart.
Nys, ik vond het raar dat hij en sven VT niet tot bij Stybar geraakten,dus stybbie was erg sterk, dan maar het ploegenspel gespeeld van Nys en zen schuld uit het verleden goedgemaakt, chapeau.
Wisseling van wacht zat er al een tijdje aan te komen, dus nu wel zeker,jeugd komt boven.
Boom, viel tegen, maar het blijft een enorme klasbak EN sympathiek.
Van hem gaan we nog wel horen,zeker op de weg.
Bravo, Niels =D>
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

boom heeft afgegaan , hij deed alsof hij ging winnen en dan maar 20ste.
beste spandoek van de cross

---> lars boom , gedaan met die droom
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

ja de Belgische crossers deden het WREED goe!!

PROFICIAT :wink: =D>
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

yajop wrote:Nys, ik vond het raar dat hij en sven VT niet tot bij Stybar geraakten,dus stybbie was erg sterk, dan maar het ploegenspel gespeeld van Nys en zen schuld uit het verleden goedgemaakt, chapeau.
Raar ... hij zei het zelf achteraf hij kwam die ronde tekort om stybar te volgen. Hij heeft ook wel het gat laten vallen en Niels laten rijden, in het verleden gingen de belgen dat nie doen toen was het nog liever een buiten lander dan een andere belg.

Parcours was wel in het voordeel van Stybar en Albert, toch knap van Nys en Wellens om tactish in functie van de ploeg te rijden en nog een mooie ereplaats te rijden.

't zal wat worden volgend jaar Nys in de belgische trui en Albert in de regenboogtrui. Dit jaar had Nys nog het overwicht, zeker ook door de val van Albert
Post Reply