De forum quiz

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Cougar
Mountainbiker

Post by Cougar »

Ze zijn daar toch al vrij vroeg mee beginnen experimenteren dacht ik
Guest

Post by Guest »

was dat niet met hun eerste "carbon"frame met cromo lugs?
ergens rond 1989
later gebruikte ze titanium lugs ipv cromo
of bedoel je met hun voorvork met binnenwerk van een rs mag 21 en hun eigen carbon buitenpoten?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Tip...
Lees er eens de MTB Plus magazines van het laatste jaar (sinds sept vorig jaar) op na... :lol:
Daar staat het jaartal ergens in vermeld #-o

Carbon werd idd al een tijdje gebruikt en uitgetest, maar nog niet met de FACT methode...

Nog nen tip... Is in deze eeuw...
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Allez manne... en vrouwen natuurlijk...
Als er tegen morgenochtend niemand juist is, dan geef ik zelf het antwoord... :bounce:
ridley
Mountainbiker

Post by ridley »

Dan in 2005 misschien? :roll:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

In 2003 produceerde Specialized de eerste carbon produkten vervaardigd via de FACT-technologie (FACT = Functional Advanced Composite Technology).
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Rikske wrote:In 2003 produceerde Specialized de eerste carbon produkten vervaardigd via de FACT-technologie (FACT = Functional Advanced Composite Technology).
voila, inderdaad, volgende vraag is voor jou Rikske =D>
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Even iets héél anders nu, in welk frans dorpje is er bij de landing in Normandië tijdens WOII een amerikaanse soldaat na zijn sprong uit het vliegtuig aan de kerktoren blijven hangen, en wat was zijn naam ? (Er hangt nu trouwens nog steeds een pop aan diezelfde kerktoren)
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Sainte-Mère-Église denk ik maar weet niet hoe die kerel noemt
Rikske
Mountainbiker

Post by Rikske »

De naam van het dorp is al juist geantwoord door aresius =D> , het was inderdaad St. Mère-Eglise ('t was weer een wreed moeilijke vraag van mij :wink: ).

Enfin, de naam van die soldaat kan nu niet meer zo moeilijk op te zoeken zijn, nu het dorpje gekend is. Ik zou zeggen, als vandaag niemand de naam juist heeft, mag aresius de volgende vraag stellen (vermits hij het moeilijkste deel van de vraag beantwoorde).
Post Reply