een invalide kost de ziekenkas meer dan een valide, en wie spijst de ziekekas, inderdaad jij en ik ...lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
voetballers zijn al brain dead
een invalide kost de ziekenkas meer dan een valide, en wie spijst de ziekekas, inderdaad jij en ik ...lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
Mja kan inderdaad wel, maar op het geval dat ik bezig ben toch wel niet aangezien ik zelf 1 van de eerste vertrokken ben en die gasten reden nu ook weer niet aan snelheid om op die tijd al een tweede keer aan de splitsing te komenkenny wrote:nja, maar voor hetzelfde geld komen die gasten al van thuis met de velo en klokken ze nog af op veel meer km dan jij die de 45 doet. Dit is iets wat ikzelf namelijk ook af en toe wel eens doe. Ik wil maar zeggen dat je uit de gekozen afstand niet veel kan afleiden.DutchM@n wrote:Verschiet echt niet van zulke incidenten! Gisteren ook waar van die opgefokte racekonijnen tegengekomen! Volledig met zonnebril, mutsje en zelf zonder helmKomen ze in het wiel hangen tot en met, en als we dan aan de splitsing komen tussen 35km en 45km, wat raad je, dan kiezen ze voor de 35km en zetten ze hun nog eens recht op de pedalen om goed door te vlammen
Man man man
phille wrote:een invalide kost de ziekenkas meer dan een valide, en wie spijst de ziekekas, inderdaad jij en ik ...lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
voetballers zijn al brain dead
Ze hebben dat overwogen, maar bij een voetballer was het risico beperkt zo bleek.lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
Dan kan je voetballers ook verplichten tot een helm, want dat is bewezen: veel kopstoten zorgen voor hersen schade.
Al eens iemand zien liggen na een val zonder helm? Weet je wat het je kost als je op een intensieve zorgen komt te liggen? Vergeet ook niet dat je verzekering ook niet alles terugbetaald. Los van al het leed dat de persoon in kwestie heeft, om nog te zwijgen over zijn familie. Vroeg of laat beslist de verzekering dat je bij het niet dragen van een helm een grotere franchise zal moeten betalen. En wees gerust, dat gaan ze doen. Kijk maar wat ze nu al doen met politie agenten die een verzekering willen. Die gaan straks 2,5 keer meer betalen.lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
Dan kan je voetballers ook verplichten tot een helm, want dat is bewezen: veel kopstoten zorgen voor hersen schade.
Voor ene keer i-Mac moet ik u volledig gelijk geveni-Mac wrote:Al eens iemand zien liggen na een val zonder helm? Weet je wat het je kost als je op een intensieve zorgen komt te liggen? Vergeet ook niet dat je verzekering ook niet alles terugbetaald. Los van al het leed dat de persoon in kwestie heeft, om nog te zwijgen over zijn familie. Vroeg of laat beslist de verzekering dat je bij het niet dragen van een helm een grotere franchise zal moeten betalen. En wees gerust, dat gaan ze doen. Kijk maar wat ze nu al doen met politie agenten die een verzekering willen. Die gaan straks 2,5 keer meer betalen.lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
Ik ben geen voorstander van helmplicht voor iedere fietser. Maar wel voor zij die met klikpedalen of riempjes fietsen. Mochten onze ministers 5 minuten moed hebben, kunnen ze het dragen van een helm simpel aanleren. Maak een wet die het dragen van een helm verplicht tot aan de leeftijd van 16 of 18 jaar. Na een tijdje zijn de meesten jongeren het dragen van die helm zo gewoon, dat het een normaal reactie wordt voor je de fiets op gaat.
Inderdaad, hetzelfde stel je vast bij het skiën. Jonge mensen leren dit met een helm op en eens ze volwassen zijn blijven ze de helm dragen, zeker buiten piste.Superfan wrote:Voor ene keer i-Mac moet ik u volledig gelijk geveni-Mac wrote:Al eens iemand zien liggen na een val zonder helm? Weet je wat het je kost als je op een intensieve zorgen komt te liggen? Vergeet ook niet dat je verzekering ook niet alles terugbetaald. Los van al het leed dat de persoon in kwestie heeft, om nog te zwijgen over zijn familie. Vroeg of laat beslist de verzekering dat je bij het niet dragen van een helm een grotere franchise zal moeten betalen. En wees gerust, dat gaan ze doen. Kijk maar wat ze nu al doen met politie agenten die een verzekering willen. Die gaan straks 2,5 keer meer betalen.lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
Ik ben geen voorstander van helmplicht voor iedere fietser. Maar wel voor zij die met klikpedalen of riempjes fietsen. Mochten onze ministers 5 minuten moed hebben, kunnen ze het dragen van een helm simpel aanleren. Maak een wet die het dragen van een helm verplicht tot aan de leeftijd van 16 of 18 jaar. Na een tijdje zijn de meesten jongeren het dragen van die helm zo gewoon, dat het een normaal reactie wordt voor je de fiets op gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
phille wrote:een invalide kost de ziekenkas meer dan een valide, en wie spijst de ziekekas, inderdaad jij en ik ...lanza wrote:al die bemoeienissen over die helm; laat de mensen aandoen wat ze willen; 't is elk voor zich, vind ik.
Daar gaan we zeer snel naartoe. De verzekeringen werden op de vingers getikt omdat ze een verschil tussen mannen en vrouwen aanhaalden. Nu gaan ze op zoek naar de grenzen van het toelaatbare, en de zaken die je aanhaalt zullen daar ongetwijfeld bij zijn. Nu al gaan er maatschappijen politieagenten meer doen betalen voor een levensverzekering (X 2,5 alstublieft), omdat ze een gevaarlijke job hebben.kawa wrote: Ge moogt alle redenen aanhalen die je wilt om de verplichting van een helm te promoten, maar laat aub de ziekenkas erbuiten.
- of ga je het roken ook maar verbieden?
- zwaarlijvigen extra laten betalen?
- gevaarlijke sporten verbieden?